افزایش جابه جایی مترو با اضافه شدن 7 رام قطار جدید

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: از امروز و با اضافه شدن 7 رام قطار جدید، ظرفیت جا به جایی مترو بر حسب تعداد مسافران روزانه مترو افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، فرنوش نوبخت در آیین بازدید از کارخانه واگن سازی و مراسم بهره برداری از 7 رام قطار شهری و 30 دستگاه اتوبوس گفت: از امروز و با اضافه شدن 7 رام قطار جدید، ظرفیت جا به جایی مترو بر حسب تعداد مسافران روزانه مترو افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه 51 واگن و لوکوموتیو جدید در خطوط مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، افزود: از این میان یک لوکوموتیو در خط تهران - کرج و سایر واگن ها در خطوط درون شهری شامل خط 1 ، 2 و 4 مترو مورد استفاده قرار می گیرد که به این ترتیب به دنبال کاهش سرفاصله قطارها هستیم.
وی در خصوص اینکه 5 رام قطار در دست تعمیر قرار دارد، اضافه کرد: با افزوده شدن واگن‌های اورهال شده در آینده نزدیک، ظرفیت ناوگان مترو بیش از پیش افزایش پیدا می کند.
نوبخت درباره اینکه تا پیش از پایان سال جدید و در فصل زمستان تعداد دیگری از واگن های جدید به شبکه مترو اضافه شده است، گفت: سرفاصله حرکت قطارها در خطوط کاهش پیدا می‌کند.


706

کد خبر: 863332

وب گردی

وب گردی