غلامی: هیچ اختلافی بین دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم وجود ندارد

وزیر علوم گفت: هیچ اختلافی بین دانشگاه آزاد و وزارت علوم وجود ندارد، دانشگاه آزاد از مجموعه‌های آموزش عالی است و همکاری و همراهی وزارت علوم با این آموزشگاه بیشتر هم می‌شود تا با کیفیت بالا بتوانیم به آموزش عالی کمک کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، منصور غلامی که بعدازظهر دیروز از نمایندگان مجلس برای هدایت وزارت علوم رأی اعتماد گرفت، صبح امروز به وزارت علوم آمد.

غلامی در میان استقبال کارمندان وزارت علوم، سرپرست این وزارتخانه و معاونانش به وزارت علوم آمد و کلید اتاق وزیر را تحویل گرفت.

وزیر علوم صبح امروز پس از آغاز کار خود در وزارت علوم در جمع خبرنگاران گفت: در دوران وزارت من هیچ مجموعه دانشگاهی، دانشجو یا تشکل دانشجویی به شرط رعایت قوانین دچار محدودیت نمی‌شود.

وی با تشکر از رسانه‌ها گفت: از ارتباط با رسانه‌ها استقبال می‌کنم و خواهشم این است که مطالب را با دقت منتشر کنند و از نقدها هم استفاده می‌کنم، رسانه‌ها در دوران وزارت من هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی افزود: هیچ اختلافی بین دانشگاه آزاد و وزارت علوم وجود ندارد، دانشگاه آزاد از مجموعه‌های آموزش عالی است و همکاری و همراهی وزارت علوم با این آموزشگاه بیشتر هم می‌شود تا با کیفیت بالا بتوانیم به آموزش عالی کمک کنیم.

وزیر علوم گفت: اسلامی شدن دانشگاه‌ها نیز جزء برنامه‌های ما است که باید تلاش کنیم آنچه در برنامه‌های فرادستی است به اجرا برسانیم و برنامه‌های قبلی را ادامه دهیم.

غلامی افزود: دیپلماسی علمی نیز تأکید مقام معظم رهبری است که در این زمینه هم برای مبادله استاد و دانشجو و زمینه‌های دیگر برنامه داریم.

فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری به طور ویژه در وزارت علوم اجرا می‌شود

وزیر علوم پس از ورود به وزارت علوم برای آغاز کار وزارت در جمع کارکنان این وزارتخانه گفت: ابتدا از حسن ظن و نظر رئیس جمهور در معرفی اینجانب به مجلس و نمایندگان که رای اعتماد دادند تا توفیق خدمت به خانواده آموزش عالی را در اختیارم قرار دادند تشکر می‌کنم.

وی افزود: از همه بزرگانی که در سال های گذشته این مجموعه علمی کشور را هدایت کردند به خصوص مسوولان دولت یازدهم و بخصوص محمد فرهادی یاد می‌کنم و برای آنها آرزوی توفیق دارم.

غلامی افزود: حال که توفیق خدمت به خانواده بزرگ آموزش عالی نصیب بنده شده از خداوند می‌خواهم توفیق دهد تا همچنان با قوت و دقت و علاقه و انگیزه مجموعه آموزش عالی را پیش ببریم.

وی گفت: با توجه به اینکه برنامه مدونی را تقدیم مجلس کردم تلاش می‌کنیم این برنامه ها که برگرفته از برنامه‌های بالادستی است را به نحو احسن اجرا کنیم.

وزیر علوم گفت: آنچه در این برنامه‌ها چراغ پیشبرد راه است فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری است که به طور ویژه اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از تکیه گاه‌های بنده مجموعه دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها و روسای این دانشگاه‌هاست که از نظرات این عزیزان بهره می‌بریم.

کد خبر: 863367

وب گردی

وب گردی