تهران- ایسکانیوز: دومین روز بازی های آسیایی در حالی به پایان رسید که ایران باز هم نتوانست در جدول رده بندی مدالی قرار بگیرد.

جودو

سعید مولایی در وزن 73- کیلوگرم در  دور اول "عیسی العلی" از کویت را شکست داد اما در دور دوم در مصاف با "هیرویوکی اکیموتو" از ژاپن در ضربه فنی شد و از دور مسابقات کنار رفت.

امیر قاسمی نژاد نیز در وزن 81- پس از شکست دادن جودوکار تاجیکستان ، در دور سوم شکست خورد. قاسمی نژاد در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز مقابل یوخیو اماموف از ازبکستان ایپون شد و از دور مسابقات کنار رفت.

تیراندازی

تراپ مردان: بابک یگانه در روز دوم مرحله مقدماتی با مجموع 113 امتیاز بیست و پنجم شد و به نیمه نهایی نرسید.

تپانچه 10 متر مردان : تیم ایران با ترکیب برخورداری، احمدی و رحیمی مقام دهم بازی های آسیایی را کسب کرد.

در بین 58 تیرانداز شرکت کننده، برخورداری سی و یکم شد، احمدی در مکان سی و دوم قرار گرفت و رحیمی 33 شد.

شمشیربازی

اسلحه سابر : مجتبی عابدینی با شکست حریفانی از هنگ کنگ ، ژاپن ، تایلند ، قطر و کویت راهی مرحله حذفی شد که برای صعود به جمع هشت نفر برتر و در مصاف با حریف خود از ویتنام به پیروزی رسید و صعود کرد اما در مصاف با نماینده کره جنوبی شکست خورد و از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند.

علی پاکدامن نیز در نخستین گام برابر نماینده چین شکست خورد اما در دیدار های بعدی اش نمایندگان هنگ کنگ ، عربستان، ویتنام و قطر را از پیش رو برداشت و راهی مرحله حذفی شد. او در مرحله حذفی حریف کویتی خود را شکست داد و به مرحله یک چهارم پایانی صعود کرد. دیگر ملی پوش سابر ایران در یک چهارم برابر حریفی از هنگ تن به شکست داد و حذف شد.

قایقرانی

رویینگ 8 نفره: تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی خود با ثبت زمان 6.05.41 در رده پنجم قرار گرفتند و به مرحله فینال صعود کردند.

روئینگ مردان: محسن شادی با زمان 7 دقیقه و 8 ثانیه و 21 صدم ثانیه به عنوان نفر اول گروه خود به فینال A رقابتها رسید.

روئینگ سبک وزن زنان: سولماز عباسی با زمان 8 دقیقه و 31 ثانیه و 26 صدم ثانیه چهارم شد اما جواز حضور در فینال را گرفت.

روئینگ دو نفره مردان: تیم ایران با زمان 6 دقیقه و 39 ثانیه و 30 صدم ثانیه سوم شد و به گروه شانس مجدد رفت.

رویینگ دو نفره: تیم ایران با ترکیب شجاعی و رهنما در مرحله مقدماتی و در گروه خود سوم شد و به مرحله رپه شاژ یا شانس مجدد رفت. تیم دو نفره ایران فردا یک مسابقه دیگر انجام خواهد داد و اگر جزو چهار تیم اول بشود به فینال راه خواهند یافت.

هندبال

تیم ملی ایران در نخستین دیدار هنگ کنگ را با نتیجه قاطع 41 بر 10 شکست داد.

شنا

100 متر کرال پشت: جمال چاووشی فر در گروه هشت نفری خود هفتم شد و نتوانست به فینال برسد اما موفق به شکستن رکورد ملی ایران در این مسابقات شد.

ژیمناستیک

در بخش تیمی، ایران در رده هشتم بازی‌ها قرار گرفت.هادی خناری نژاد، سعیدرضا کیخواه، ایمان خاموشی، محمدرضا حمیدی و محمد رمضانپور ملی‌پوشان ایران در مسابقات تیمی بودند.

در بخش انفرادی نیز سعید رضا کیخواه در خرک حلقه ششم شد و به مرحله فینال راه یافت. هادی خناری‌نژاد نیز در دارحلقه ششم شد و او هم راهی فینال شد.

دوچرخه سواری

تیم نیمه استقامت ایران پس از اینکه در مرحله مقدماتی در رده هفتم قرار گرفت، در دور بعد با ازبکستان رقابت کرد که در پایان زمان 4 دقیقه و 26 ثانیه و 282هزارم ثانیه را ثبت کرد و مقابل ازبکستان شکست خورد.

ایران در رقابت با امارات برای کسب مقام هفتم و هشتم، زمان 4دقیقه و 27 ثانیه و 861 هزارم ثانیه را ثبت کرد و هشتم بازی ها شد.

ووشو

وزن 75- کیلوگرم: حمیدرضا لادور در مرحله یک شانزدهم و در مبارزه نخست خود مقابل "ماهارجان" از نپال در دو راند پیروز شد و به دور بعد راه یافت.

وزن 65- کیلوگرم: محسن محمد سیفی در مرحله یک شانزدهم ، " کلمنته تابوگورا" از فیلیپین را ناک اوت کرد و به دور بعد رسید.

 
کد خبر: 86339

وب گردی

وب گردی