واعظ آشتیانی: مدیرعامل و هیأت مدیره استقلال هم باید با منصوریان می رفتند/آقایان پشت سرمربی را خالی کردند

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال با حضور در غرفه ایسکانیوز در نمایشگاه مطبوعات به انتقاد از عملکرد مدیریت کنونی این باشگاه پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، امیررضا واعظ آشتیانی، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال با حضور در غرفه ایسکانیوز در نمایشگاه مطبوعات، در خصوص شکست استقلال در دربی 85 با وینفرد شفر آلمانی اظهار داشت: متأسفم که مدیریت باشگاه استقلال و هیأت مدیره این باشگاه بدترین تصمیم را گرفتند و با استعفای علیرضا منصوریان موافقت کردند. اطمینان داشته باشند هر نتیجه ای که آقای شفر بگیرد، قطعا منصوریان نتیجه بهتری از او می گرفت. جز این که هزینه ای را به باشگاه تحمیل کردند، هیچ دستاورد دیگری نداشتند. اگر بنا به رفتن بود باید هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه هم می رفتند.

وی ادامه داد: اگر هم بنا به بقا و ماندن بود باید سرمربی خود را حفظ می کردند. تجربه هم نشان داده تغییر سرمربی در میانه فصل هیچ نتیجه مثبتی را رقم نمی زند. اگر احیانا موفقیتی هم به دست بیاید، مقطعی است و مانند مسکّن عمل می کند. برداشت من این است جدایی منصوریان، یکی از پر اشتباه ترین تصمیمات مدیریت این باشگاه بود. مجموعه باشگاه استقلال خودش مسبب بود که منصوریان و تیمش در یک بحران روحی قرار بگیرند.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تصریح کرد: قبل از شروع فصل، تلاش برخی از اعضای هیأت مدیره بر تضعیف کادر فنی بود. حرف های بی مورد می زدند که بار روانی ایجاد و تشنج را تشدید می کرد. در موقع مقتضی، خودشان را حفظ و پشت سرمربی تیم خود را خالی کردند. من دفاعی از شخص منصوریان ندارم اما می گویم تصمیم درستی اتخاذ نشد.

واعظ آشتیانی خاطرنشان کرد: منصوریان همان کسی بود که استقلال را از رده های پایین جدول در ابتدای فصل گذشته به نایب قهرمان لیگ برتر تبدیل کرد. باید این راه را ادامه می دادند. ضمن این که هیچ مجموعه ای همواره در اوج نخواهد بود و فراز و نشیب خواهد داشت. نتوانستند صبوری را به سکوها منتقل کنند بلکه خودشان عاملی برای تحریک سکوها بودند. چه بسا سکوها نه تنها ناراحتی خودشان را از سرمربی نشان دادند بلکه به مدیریت هم اعتراض کردند. پس اگر هم بنا به رفتن بود، مدیران هم باید شهامت می داشتند و می رفتند تا انصاف رعایت شود.

604

کد خبر: 863455

وب گردی

وب گردی