اکبر غمخوار: AFC پرسپولیس و استقلال را محروم کند، خودش ضرر می کند/ عاشق پرسپولیسم/ باید تکلیف ساختار پرسپولیس روشن شود

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس با حضور در غرفه ایسکانیوز در نمایشگاه مطبوعات در خصوص خط حذف دو باشگاه بزرگ پایتخت از لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، اکبر غمخوار با حضور در غرفه ایسکانیوز واقع در نمایشگاه مطبوعات، درباره خطر حذف دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به خاطر بدهی اظهار داشت: من در حال حاضر در سازمان گردشگری فعالیت دارم و کمی از ورزش دور هستم. من عاشق پرسپولیس هستم و از اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، بسیار ناراحتم. امیدوارم که با برنامه ریزی های مدون روزهای خوبی در انتظار پرسپولیس باشد. البته ان شاءالله چنین اتفاقی رخ نمی دهد چون دوستان در تلاشند مشکلات را حل کنند.

وی ادامه داد: همه هواداران و مسئولان تلاش می کنند چنین اتفاقی رخ ندهد. البته AFC در صورت اتخاذ این تصمیم، خودش ضرر می کند چون پر بیننده ترین مسابقات آسیا، بازی های پرسپولیس و استقلال است. بعید می دانم این اتفاق رخ دهد. امیدوارم با حمایت وزارت ورزش این مشکل حل شود.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در مورد انتقادات گسترده از علی اکبر طاهری، مدیرعامل کنونی این باشگاه به خاطر محرومیت مهدی طارمی و محرومیت این باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالاتی تصریح کرد: نباید به مسائل به صورت مقطعی نگاه کرد. باید ریشه ای تر به این موارد پرداخت شود. در واقع مشکلات به این دوره و دوره های گذشته مدیریتی بر نمی گردد.

غمخوار در پایان گفت: باید تکلیف ساختار پرسپولیس روشن شود. در دوره ای که من مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بودم، اعتقاد داشتم دو باشگاه بزرگ ایران باید خصوصی شوند. تا زمانی هم که این اتفاق رخ ندهد همه این مشکلات را خواهیم دید. باید مسئله خصوصی سازی پرسپولیس حل شود تا دیگر شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

604

کد خبر: 863503

وب گردی

وب گردی