کتابخوانی نویسندگان نام آشنا را بی واسطه تماشا کنید

کتابخانه فرهنگسرای فردوس در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و تشویق شهروندان به مطالعه، "پویش کتابخوانی چهره ها" را برگزار می کند.

به گزارش ایسکانیوز از مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، کتابخانه فرهنگسرای فردوس با راه اندازی «پویش کتابخوانی چهره ها» در نظر دارد از طریق افراد مشهور و محبوب، فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را ترویج داده و مردم را به دوستی هر چه بیشتر با کتاب و کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه در میان شهروندان تشویق کند.

این پویش که هر هفته به یک چهره اختصاص دارد، با کتابخوانی نویسندگان نام آشنای کشور آغاز می شود؛ نویسندگان مدعو بخشی از کتاب خود را ( با نظر خودشان و یا با پیشنهاد کتابخانه فردوس) می خوانند و در انتهای آن، دو نفر از چهره های محبوب در حوزه های مختلف از جمله سینما، ورزش، فرهنگ، هنر و ... را به این پویش دعوت می کنند تا با شرکت در این پویش، طرفداران و دوستداران خود را به کتابخوانی و مطالعه تشویق نمایند.

بر اساس این گزارش؛ پس از تهیه کلیپ 5 دقیقه ای، ویدیوی کتابخوانی هر چهره از طریق کانال کتابگرام فردوس (کتابخانه مجازی منطقه 5) به نشانی @ketabgeram_ferdos جهت مشاهده علاقمندان در فضای مجازی منتشر می شود و آنان می توانند کتابخوانی چهره محبوب خود را از طریق این کتابخانه مجازی تماشا کنند.

مصطفی رحماندوست، فرهاد حسن زاده، شاهین شرافتی و هوشنگ مرادی کرمانی از جمله نویسندگان چهره ای هستند که تاکنون در این پویش شرکت و دیگر چهره ها را به کتابخوانی دعوت کرده اند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می تواند به کتابخانه فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند.

502

کد خبر: 863507

وب گردی

وب گردی