افزایش تعداد نمایندگان مجلس خدمات دهی به موکلین را تسهیل می‌کند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: در بخشی از استان کرمانشاه، هر ۵ شهرستان تنها یک نماینده دارند و طبیعی است که باید ۲ نماینده به تعداد نمایندگان فعلی استان کرمانشاه در مجلس افزوده شود.

سیدجواد حسینی‌ کیا نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: بر اساس شرایط جمعیتی کشور، افزایش تعداد نمایندگان در هر 10 سال انجام می‌شود.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر اساس سرشماری‌های انجام شده، استان کرمانشاه ظرفیت افزایش نماینده را دارد، بیان کرد: تاکنون بر اساس جلساتی که نمایندگان استان داشته‌اند، یک نماینده به تعداد نمایندگان حوزه انتخابیه کرمانشاه اضافه شده و در انتخابات بعدی مجلس شورای اسلامی، کرمانشاه 4 نماینده خواهد داشت.

وی افزود: وقتی ظرفیت و تعداد نمایندگان افزایش یابد، خدمات دهی نمایندگان به موکلین خود کیفیت بهتری می‌یابد و تعداد نمایندگان استان نیز اضافه می‌شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به دلیل عدم افزایش تعداد نمایندگان در 20 سال اخیر، 40 نماینده به تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزوده می شود، ادامه داد: امیدواریم با این شرایط تیم کارشناسی بهتری وارد مجلس شورای اسلامی شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به نظر من با وجود افزایش 40 نفری به تعداد نمایندگان، استان کرمانشاه باید 2 نماینده بر تعداد نمایندگانش اضافه شود، گفت: در بخشی از استان کرمانشاه، هر 5 شهرستان تنها یک نماینده دارند و طبیعی است که باید به تعداد نمایندگان افزوده شود.

منبع: خانه ملت

303

کد خبر: 863539

وب گردی

وب گردی