بیش از۲۹۱ هزار بطری مشروبات الکلی در کردستان کشف شد

دبیر کمیسیون هماهنگی شورای نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان گفت: در هفت ماهه نخست امسال ۲۹۱ هزار و ۱۶۳ بطری مشروبات الکلی در استان کشف شده است.

به گزارش ایسکانیوز، رضا میرزایی صبح امروز در هفتمین جلسه اصلی کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در سالن دولت استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: اجرای طرح ساماندهی کالای وارداتی از مرزها صورت گرفته و این طرح از مدت‌ها قبل جزو برنامه‌های اجرایی بوده و جلسات متعددی در این راستا برگزار شده است که طبق این طرح کالاهای وارداتی، مجاز به چرخش در سطح استان بوده و تنها مختص به بانه و مریوان نیستند.

وی با بیان اینکه حمل کالای مجوزدار در سطح استان بلامانع است، گفت: شاخص مهم در ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها پارامترها و برنامه‌های از قبل پیش‌بینی شده است.

واردات "پوشاک، پتو و کفش" به کردستان ممنوع شد

دبیر کمیسیون هماهنگی شورای نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان تصریح کرد: واردات پوشاک، پتو و کفش از محل معافیت از اول دی ماه اجازه ورود به استان را ندارد.

وی با اشاره به آمار کشفیات گفت: در هفت ماهه نخست امسال 291 هزارو 163 بطری مشروبات الکلی کشف شده که کشفیات این محموله نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 درصد افزایش داشته است.

میرزایی افزود: در هفت ماهه نخست امسال 56 میلیون 49 هزار و 22 نخ سیگار قاچاق در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد افزایش داشته است.

4 میلیون و 910 هزار و 46 قلم لوازم آرایشی قاچاق در کردستان کشف شد

وی اظهار کرد: امسال 4 میلیون و 910 هزار و 46 قلم لوازم آرایشی قاچاق در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 91 درصد افزایش داشته است.

دبیر کمیسیون هماهنگی شورای نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان گفت: در هفت ماهه نخست امسال سه هزار و 598 دستگاه موبایل و 215 هزار و 472 لیتر سوخت قاچاق کشف شده که به ترتیب نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 و 16 درصد افزایش داشته است.

37 کیلوگرم طلای خارجی قاچاق در کردستان کشف شد

وی با بیان اینکه شاهد افزایش یک درصدی کشفیات ماهواره در استان هستیم، گفت: در هفت ماهه نخست امسال 339 هزارو 546 قلم البسه قاچاق در استان کشف شده و شاهد کاهش 25 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

دبیر کمیسیون هماهنگی شورای نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان خاطر نشان کرد: در هفت ماهه نخست امسال 37 کیلوگرم طلای خارجی قاچاق به مبلغ 55 میلیارد تومان کشف شده است.

منبع: تسنیم

902

کد خبر: 863542

وب گردی

وب گردی