راهنمایی و رانندگی یزد به مجهزترین سیستم مانیتورینگ کشور تجهیز شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی یزد با اشاره به اینکه ۴۵ افسر کارشناس تصادفات در یزد تربیت شدند گفت: راهنمایی و رانندگی یزد به مجهزترین سیستم مانیتورینگ کشور تجهیز شده است.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ منصور جمشیدی پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان راهنمایی و رانندگی یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه برای نخستین بار در استان یزد دو دوره کارشناسی تصادفات را برگزار کردیم که در مجموع این دو دوره، 45 نفر افسر کارشناس تربیت شدند اظهار داشت: این دوره‌ها معمولا در تهران برگزار می‌شود ولی این بار خوشبختانه شاهد برگزاری دوره در استان یزد بودیم.

وی از اعزام 22 کارشناس تصادفات به تهران برای تبدیل به کاردان فنی خبر داد و عنوان کرد: این که استان یزد توانسته دو دوره تربیت کارشناس تصادفات را برگزار کند نشان دهنده ظرفیت بسیار بالای یزد در این حوزه است.

جمشیدی خاطرنشان کرد: استان یزد سوای جمعیت، می توان گفت یکی از وسیع ترین استانها به حساب می آید و به همین دلیل ما تعداد پاسگاه ها را از 2 مورد به هفت مورد ارتقا دادیم و خوشبختانه ظرفیت پاسگاه ها را هم به نسبت کلانشهرها رساندیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی یزد از راه‌اندازی مرکز مانیتورینگ پلیس اشاره کرد و گفت: شاید مدرن‌ترین مانیتورینگ کشور در اختیار راهنمایی و رانندگی استان یزد است و این موضوع زمینه ای برای افزایش ارتقای ایمنی در رانندگی استان یزد بوده است.

جمشیدی با اشاره به اینکه یزد در سال های 92 و 93 رتبه نخست کشور در بحث افزایش تلفات تصادفات را به خود اختصاص داد، گفت: به لطف خداوند و با اقدامات انجام شده در سال 94 یزد توانست رتبه دوم کاهش تصادفات را کسب کرد و سال قبل هم فرمانده راهنمایی و رانندگی استان یزد به عنوان مدیر برتر کشوری انتخاب شد.

وی تصریح کرد: ظرفیت و جایگاه استان یزد خیلی بالا رفته و در حال حاضر شاهد افزایش قابل توجه و چشمگیر امنیت استان در حوزه رانندگی هستیم.

902/900

کد خبر: 863591

وب گردی

وب گردی