قدری مراقب آبروی خود باشید

در پی اظهارات عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج طی نامه ای به وی اعتراض خود را نسبت به این اظهارات بیان کرد.

به گزارش ایسکانیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج صدور نامه ای نسبت به اظهارات نماینده مردم کرج در مجلس اعتراض کرد. این در حالیست که این نماینده مجلس در گفت و گویی با فارس اعلام کرده است هرگز سخنانش به معنای دفاع از دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی نبوده است.

در بخش هایی از نامه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج آمده است:

استحضار دارید در دوران کنونی فتنه ها و طرح های خصمانه پیچیده تری گریبانگیر مردم هست از معضلات اقتصادی تا اجرای طرح های کلان ضد فرهنگی همه جز برای شکاف بین امام و امت طراحی نشده اند. که الحمدلله رفتار این مردم گرانقدر دشمن را قریب به یاس کامل کشانده است.

پر واضح کف انتظارات این مردم از نماینده خود در مجلس شورای اسلامی جز پیروی از خط و مشی امام، درک صحیح از دغدغه های مقام معظم رهبری و نقش آفرینی درخور در مواجهه با چالش های نظام و انقلاب اسلامی نیست.

مستحضرید در برهه ای که هجمه های دشمن به مدد غفلت مسئولین بر پیکر اقتصاد و معیشت مردم واقع شده است، در نتیجه بیگانگی برخی مسئولین از خط و مشی امام مستضعفین -که حسن مطلع این مرقومه گردید- مع الاسف سبب پیدایش پدیده "برداشت های نجومی از بیت المال" گردید. نمایشی متعفن از ظلم، تبعیض و خوی "فرعون مآبی" توسط برخی مسئولین در آستانه چهل سالگی انقلاب گردید.

نگاهی اجمالی به اظهارات و موضع گیری ها پس از طرح این معضل در فضای رسانه ای کشور نشان می دهد مع الاسف گویا یک جبهه هماهنگ نه تنها از بروز چنین ننگی شرمسار نیست بلکه بی توجه به دیوار فروریخته اعتماد مردم، سعی در توجیه با مواضعی چون "ذخیره نظام" و "امانتدار" خواندن نجومی بگیران، متهم کردن منتقدان به سیاسی کاری داشتند و کار را به آنجا رساندند که در تریبون رسمی مجلس "برداشت نامتعرف از بیت المال" را برداشت سهم خود از سفره انقلاب نامیدند.

چندی پیش نظراتی از شما درباره این پدیده منتشر شد که جنابتان در دفاع از نجومی بگیران عذری بدتر از گناه تراشیده اید، مظلومیت نجومی بگیران را همچون ظلمی برشمردید که در حق نظام رفت، نجومی بگیران را طوری تبرئه فرمودید که گویا برداشت نجومی به ایشان تحمیل گردیده است.

حقا که با منطق جنابتان نه تنها نجومی بگیران بلکه دامن همه مدیران و متخلفان که نسبت به دغدغه ها و چالش های اسلام و انقلاب بیگانه، در برابر هرگونه فساد مقاومت و حساسیتی ندارند و اتفاقا نظام و انقلاب را بدهکار خویش می بینند به خود بدهکار فرمودید. عمق فاجعه اینجاست که گویا جنابعالی مدیریت کشور را متوقف به پرداخت حقوق نجومی می بینید.

حتی اگر عدم درک شما از دغدغه حضرت آقا را هم بپذیریم -که با آنچه ذکر شد پدیرفتنی نیست- با کدام منطق و مکتب این نگاه شما توجیه می شود! با توجه به آنچه در این مرقومه خدمتتان عرض شد خواهشمند است اول کمی در نظرات خود تجدید نظر کنید و اگر نگران هزینه " تئوریزه فساد" برای نظام و انقلاب نیستید، اگر نگران هزینه "نظرات متعارض شما با دغدغه های ولایت" شما برای مردمی که نمایندگی شان را برعهده گرفته اید.

قدری مراقب آبروی خود باشید، که ادامه این مسیر نه تنها شما را از دایره مدعیان ولایتمداری و انقلابی گری خارج نموده بلکه ممکن است در اذهان عموم به یک چهره مدافع فساد ترسیم نماید.

کد خبر: 863637

وب گردی

وب گردی