تامین امنیت زائران حسینی (ع)، هدف اصلی قرارگاه اربعین

فرمانده یگان ویژه استان خوزستان با اشاره به بسیج امکانات و تجهیزات برای برقراری نظم و امنیت اربعین حسینی، گفت: تامین امنیت زائران حسینی هدف اصلی قرارگاه اربعین است.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ "غلامرضا اشرفی" در جمع کارکنان یگان ویژه استان خوزستان، اظهارداشت: هدف اصلی از تشکیل قرارگاه اربعین، ارتقاء سطح آمادگی کارکنان یگان ویژه و استفاده همه جانبه از امکانات و تجهیزات موجود برای تامین امنیت زائران حسینی(ع) است.

وی از دیگر اهداف تشکیل قرارگاه اربعین، پیشگیری از وقوع جرم در مسیر تردد زائران و همچنین استفاده از اماکن و امکانات استان در انتقال، اسکان موقت، حمل و جابجایی زوار بیان کرد.

فرمانده یگان ویژه استان خوزستان افزود: این پلیس برای انجام ماموریت ها و تامین نظم و امنیت زوار امام حسین (ع) در آمادگی کامل بوده و با برنامه ریزی ها و هماهنگی های صورت گرفته و اشرافیت بر تمامی موضوعات انتظامی، امنیتی درصدد ایجاد امنیتی مطلوب برای این ایام هستیم.

وی اضافه کرد: مرزهای استان خوزستان به عنوان یکی از راه های نزدیک برای سفر به عتبات عالیات بوده و قطعا امسال نیز چون سنوات گذشته شاهد حجم بالای تردد در مرزهای چذابه و شلمچه خواهیم بود که باید در این نقاط امکانات و نیروی انسانی را تقویت کنیم.

اشرفی خاطرنشان کرد: نگاه ماموریتی و صرف انجام وظیفه و رفع تکلیف به این موضوع نداریم بلکه با همکاری سازمان های خدمات رسان و دستگاه های مرتبط همه توان و امکانات موجود را بکار بسته ایم تا انشاء الله شاهد سفر و زیارتی ایمن برای زائران عزیز باشیم.

فرمانده یگان ویژه استان خوزستان در خاتمه گفت: پلیس و یگان های انتظامی در صحنه حضور پر رنگ دارند و فعالانه به هدایت زائران اباعبدالله الحسین(ع) در مرزهای چذابه و شلمچه می پردازند.

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 863662

وب گردی

وب گردی