چنگیز: مشکل استقلال، سرمربی نبود/ بحران آبی پوشان با جذب یک گلزن تمام عیار تمام می شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در غرفه ایسکانیوز در نمایشگاه مطبوعات حضور پیدا کرد و در خصوص وضعیت آبی پوشان پایتخت به صحبت پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، عبدالعلی چنگیز، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با حضور در غرفه ایسکانیوز در نمایشگاه مطبوعات، در خصوص این نمایشگاه اظهار داشت: من اولین سال است که در این نمایشگاه حاضر می شوم. دوستان رسانه ای مرا دعوت کردند و من هم به احترام شما و دیگر عزیزان به این جا آمدم. من 9 سال در آکادمی العین امارات مشغول به فعالیت بودم و در ایران حضور نداشتم. ان شاءالله از این به بعد در کشور خودم خواهم بود.

وی با اشاره به شرایط نه چندان خوب استقلال در جدول رده بندی لیگ برتر و حواشی پیرامون این تیم گفت: در فوتبال روز دنیا وقتی تیمی دچار بحران می شود به سراغ آسیب شناسی و برطرف کردن نقاط ضعف می روند، نه این که بخواهند تیم را خراب کنند. من تنها یک بازی از استقلال را دیدم و با توجه به سال ها تجربه ای که داشتم، سریعا گفتم این تیم گلزن ندارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: اگر استقلال یک گلزن تمام عیار داشته باشد تمام مشکلاتش حل می شود. مشکل استقلال سرمربی نبود. نه این که سرمربی جدید نمی تواند کاری انجام دهد اما مشکل استقلال را می شد با جذب یک مهاجم توانمند حل کرد. یک گلزن می تواند درد استقلال را درمان کند. بدون جذب یک مهاجم نمی توان به آینده استقلال امیدوار بود.

چنگیز با اشاره به شکست استقلال در دربی 85 خاطرنشان کرد: شاید اگر استقلال یک گلزن تمام عیار داشت در دربی هم شکست نمی خورد. یک گلزن می تواند معجزه کند، به همین دلیل قیمت مهاجمان با دیگر بازیکنان تفاوت دارد. خودم یک مهاجم گلزن بودم و وقتی گل می زدم، می دیدم که مردم طور دیگری با ما برخورد می کردند. البته پیدا کردن یک گلزن مثل پیدا کردن گنج زیر زمین است. استقلال و پرسپولیس باید در جذب دو بازیکن دقت کنند؛ دروازه بان و مهاجم. این دو بازیکن می توانند بازی را به اصطلاح دربیاورند.

604

کد خبر: 863696

وب گردی

وب گردی