مرکز درمانی و پزشکی هلال احمر در موکب حضرت معصومه(س) فعال شد

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت در عمود ۱۰۸۰ گفت: ارائه خدمات درمانی به زوار اربعین در موکب حرم حضرت معصومه (س با ترخیص دارو در این عمود آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از خبرنگاران جوان؛ محمدرضا بهرامی نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت اظهار کرد: تیم 40 نفره جمعیت هلال احمر استان قم درموکب وابسته به حرم حضرت معصومه(س) واقع در عمود ۱۰۸۰ مستقر و تخلیه داروها، آماده سازی انبار دارویی و برپایی داروخانه و پایگاه درمانی برادران و خواهران انجام شد.

وی با بیان اینکه تیم امدادی پزشکی مستقر در این موکب تحت پوشش خدمات مرکز پزشکی حج و زیارت فعال است، افزود: این تیم متشکل از پزشکان، متخصص جراح، متخصص زنان، پرستاران، تکنسین های دارویی و نجاتگران جمعیت هلال احمر هستند.

نماینده مرکز حج و زیارت در عمود ۱۰۸۰ افزود: در مجموع 8 تن دارو در قالب ١٢٠ قلم داروی امدادی به این موکب اختصاص یافته است.

تیم پزشکی درمانی سیار به عراق رسید

بهرامی با اشاره به اعزام تیم پزشکی _ درمانی سیار هلال احمر قم به عراق، افزود: تیم پزشکی درمانی سیار جمعیت هلال احمر استان قم، صبح امروز با حضور در مرز مهران آماده ورود به کشور عراق شد.

وی بیان کرد: این تیم متشکل از یک پزشک، 2 امدادگر و 3 پرستار به همراه یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس صبح امروز در مرز مهران مستقر شد.

705

کد خبر: 863789

وب گردی

وب گردی