برگزاری رزمایش مقابله با حوادث طبیعی درتیپ  258

رزمایش مقابله با حوادث طبیعی در پادگان شهید پژوهنده نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، رزمایش مقابله با حوادث طبیعی با حضور نماینده ستاد بحران شهرستان شاهرود ، نماینده هلال احمر شهرستان شاهرود ، فرمانده پاسگاه انتظامی شاهرود- میامی ، فرمانده قرارگاه عملیاتی ل 58 و نماینده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا در پادگان شهید پژوهنده برگزار شد.

در این رزمایش که به منظور ارتقای آمادگی کارکنان تیپ در مواجهه با حوادث طبیعی انجام شد، سرهنگ کریم حیدری مدیر عملیات قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا هدف از رزمایش را تمرین عملی در مقابله با بحران ها عنوان کرد.

سرهنگ محمد حسین مستشاری فرمانده تیپ 258 نیز در این مراسم به توضیح درباره رزمایش پرداخت و فعالیت های امداد و نجات تیپ را تشریح کرد.

در ادامه مسئولین مربوطه ، از کارگاه ها ی امداد و نجات، آواربرداری، مقابله با آتش سوزی، حمل مجروح از ساختمان های مرتفع، احداث بیمارستان صحرایی، طبخ غذا و نان بازدید کردند.

در پایان رزمایش، مهار آتش سوزی اماکن فرضی، جمع آوری اموال و اشیاء پیدا شده، برقراری تامین منطقه، کمک رسانی به مجروحین و مداوا کردن آن ها و برقراری ارتباط منطقه بحران و ستاد رده بالاتر به اجرا در آمد و نیروهای امدادگر تیپ به ایفای نقش پرداختند.

پس از پایان رزمایش امیر سرتیپ دوم علیرضا فخرآبادی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 58 ذوالفقار از موفقیت تیپ در این رزمایش تشکر کرد و گفت: تیپ 258 در این رزمایش با چینش نیروها و توجه به مسائل بسیار جزئی، بسیاردقیق عمل کرد.

704

کد خبر: 863841

وب گردی

وب گردی