اتوبوس‌های BRT  یا  زندان‌های متحرک مسافران

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش، گفت: با نصب برچسب‌هایی که بر روی اتوبوس‌های BRT نصب شده است این اتوبوس‌ها تبدیل به زندان‌های متحرک شده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، حجت نظری در نوزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش به تذکر دوباره‌ای درباره نصب تبلیغات بر روی اتوبوس‌ها اشاره کرد و گفت: برچسب‌هایی بر روی شیشه اتوبوس‌های BRT نصب می‌شود که برای تبلیغات است ولی فضای نامطلوبی را برای مسافران ایجاد کرده است.

وی افزود: با نصب این برچسب‌ها و تبلیغات از داخل اتوبوس بیرون آن قابل مشاهده نیست که خیلی از شهروندان تقاضا داشتند این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد و حل شود.

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش، افزود: درخواست می‌شود هیأت رئیسه شورا به سازمان زیباسازی درباره نظارت دقیق‌تری بر روی این تبلیغات تذکر بدهد.

نظری گفت: اگر قصد انجام چنین تبلیغاتی نیز وجود دارد باید از برچسب‌های باکیفیت یا مناسب‌تری استفاده شود که امکان مشاهده بیرون نیز برای مسافران از داخل اتوبوس‌های BRT باشد.

وی با اشاره به اینکه برای دومین بار است که این تذکر را در صحن شورا ارائه می‌دهم، گفت: تنها مرکز ارتباطات شهرداری درباره این تبلیغات از مردم نظرسنجی کرده است و اتفاق خاص دیگری نیفتاده است.

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش، بیان داشت: اتوبوس‌های BRT را به عنوان زندان متحرک یاد می‌کنند

706

کد خبر: 863860

وب گردی

وب گردی