جان‌باختگان حادثه رانندگی در حله عراق،  اردکانی بودند

منابع خبری از کشته شدن چهار زائر یزدی پیاده‌روی اربعین در حادثه واژگونی مینی‏‌بوس در شهر حله عراق خبر دادند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا،«جواد کمال‌ابادی» رییس جمعیت هلال احمر اردکان با تائید این خبر افزود: متاسفانه بنابر اخبار رسیده و مراجعات مردمی به مرکز هلال احمر اردکان، کشته‌شدگان حادثه واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در شهر حله عراق از اهالی روستای شمس‌آباد بخش عقدای اردکان بودند.

وی با اشاره به این که اسامی جان باختگان شامل عبدالحسین حیدری ، محمدعلی گلزاری، حجت‌الله ابجدی و علی‌رضا اسماعیلی ذکر شده است، گفت: در این حادثه ۱۴ نفر دیگر مجروح شدند که حال دو نفر وخیم است و ۱۲ نفر دیگر نیز جراحت سطحی دارند.

کمال آبادی با اشاره به این که خدمت رسانی هلال‌احمر در مراسم پیاده روی اربعین امسال بر عهده هلال احمر استان‌های مرزی است، افزود: تاکنون در این مورد اطلاعاتی به مراکز هلال احمر داده نشده است .

وی خاطرنشان کرد: موضوع واژگونی ماشین و تلفات این حادثه توسط دکتر «محسن حرازی زاده» معاون درمان و توانبخشی هلال احمر استان یزد در دست پیگیری است و خبرهای موثق این موضوع در اولین فرصت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این مسئول در پایان افزود: با تماسی که با هلال احمر مرزی کشور در ارتباط با این حادثه داشتیم نیز خبرها حاکی از آن است که موضوع در دست بررسی قرار گرفته است.

705

کد خبر: 863888

وب گردی

وب گردی