بازنشستگان مشکل مادی ندارند، نیازمند توجه هستند/باید استفاده از تجربه پیشکسوتان را در اولویت قرار داد

مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران گفت:در بسیاری از موارد گفته می شود اگر جوانان کشور ما بالنده باشند،کشور به سمت پیشرفت و توسعه حرکت خواهد کرد، من معتقدم علاوه بر این موارد ، باید به استفاده از تجربه پیشکسوتان نیز توجه داشت و این مسئله را در اولویت قرار داد.این دو مسئله را می توان به دو بال کبوتر تشبیه کرد اگر کبوتر یک بالش زخمی شود ، قطعا نمی تواند به خوبی پرواز کند.

دکتر مصطفی منتظرالمهدی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره نقش رسانه در راستای کمک به بازنشستگان گفت: رسانه می تواند الگوهای خوبی را در این زمینه معرفی کند. من به شخصه از تمامی رسانه ها و روزنامه ها درخواست کردم در همه همایش های ما شرکت کرده و برنامه ما را به عنوان الگو به سایرین معرفی کنند.

وی ادامه داد:برخی از رسانه ها از جمله خبرگزاری ایسکانیوز همیشه در کنار ما بوده و همکاری های لازم را با ما داشته اند اما متاسفانه برخی از همکاران موضوعات مربوط به بازنشستگان را جدی نمی گیرند. من بارها اعلام کردم که بازنشستگی یکی از مظلوم ترین بخش ها است.

مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران گفت:تا زمانی که افراد دارای سمتی در کشور هستند متوجه نمی شوند زمانی که پشت میز نشسته چه خدماتی را می توانستتد در اختیار همنوعان خود ارائه دهد اما زمانی که بازنشسته می شوند می بینند که دست شان خالی است و خودشان هم از جمله بازنشستگان محسوب می شوند .

وی افزود: در این زمینه لازم است اقدامات به صورت دلی و دغدغه ای انجام شود که در حال حاضر تا حدودی با این موضوع فاصله داریم. در بسیاری از موارد گفته می شود اگر جوانان کشور ما بالنده باشند،کشور به سمت پیشرفت و توسعه حرکت خواهد کرد، من معتقدم علاوه بر این موارد ، باید به استفاده از تجربه پیشکسوتان نیز توجه داشت .این دو مسئله را می توان به دو بال کبوتر تشبیه کرد اگر کبوتر یک بالش زخمی شود ، قطعا نمی تواند به خوبی پرواز کند.

منتظرالمهدی تاکید کرد: امیدواریم نگاه به پیشکسوتان و بازنشستگان،نگاهی جدی باشد بالاخره در حال حاضر در همه خانواده ها جوانان بیکار وجود دارد همچنین تعداد بازنشستگانی که کمتر مورد توجه قرا می گیرد نیز کم نیست، در بسیاری از موارد بازنشستگان مشکل مادی ندارند بلکه نیازمند توجه هستند امیدواریم مدیران به این مسئله قبل از بازنشستگی افراد توجه ویژه ای داشته باشند.

701

کد خبر: 863935

وب گردی

وب گردی