اربعین یک نه بزرگ به آمریکا است

فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: امروز آمریکا میخواهد از ملت ایران بیعت بگیرد و اربعین یک «نه بزرگ» به این خواسته آمریکاست.

به گزارش ایسکانیوز، سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه در همایش جهان بدون ترور که صبح امروز برگزار شد گفت: به برکت خون شهدا و ایستادگی ملت ایران جهان دارد به معنا ومفهوم پیام اربعین پی می بریم و آن مبارزه با ظلم و مخالفت و سلطه پزیری است.

وی افزود: امروز آمریکا میخواهد از ملت ایران بیعت بگیرد. اربعین یک نه بزرگ به این خواسته آمریکاست.

فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا بداند هرچه فشار اقتصادی و تحریم را بیشتر کند، اراده ملت ایران در افزایش توان دفاعی و موشکی بیشتر می شود و برد و دقت موشک‌ها را بیشتر خواهند دید.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه بزودی داعش در سوریه از بین می‌رود و سرزمینی دست آنها نخواهد ماند هرچند ممکن است آثار آنها در جامعه بماند، گفت: شهادت و شهادت طلبی در راه مبارزه با ظلم درسی است که از عاشورا آموختیم و شهید حججی و دیگر شهدا ایستادگی در راه خدا از امام حسین(ع) آموختند و عزیز شدند.

جعفری با اشاره به شکست های پی در پی آمریکا و هم پیمانان این کشور در منطقه گفت: مگر حزب الله لبنان با خفت و خاری، تجاوز اسراییل را از لبنان دفع نکرد و در 33 روز بزرگ ترین ارتش منطقه را شکست نداد؟

وی افزود: مگر مردم ستم دیده فلسطین با حمایت ایران بر ارتش اسراییل غالب نشد و القاعده و داعش در منطقه شکست نخوردند؟ مگر شاهد شکست خفت بار ارتش سعوری در برابر مردم یمن نیستیم؟ شما چه زمانی می خواهید از این همه شکست در برابر مردم مسلمان منطقه درس بگیرید؟

منبع: مهر

کد خبر: 863936

وب گردی

وب گردی