کم ترین و بیشترین شهریه  مدارس غیر دولتی چقدر است؟

مدیرکل مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: کمترین شهریه مدارس غیردولتی در دوره ابتدایی، 2 میلیون و 300 هزار تومان و بیشترین شهریه در دوره متوسطه دوم، 9 میلیون و 620 هزار تومان است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس حسن مسعودی، مدیرکل مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نظارت بر مدارس غیردولتی در سال‌جاری بهتر از سال گذشته بود، اظهار داشت: امسال بابت شهریه اعتراض زیادی نداشتیم و با توجه به الگویی که طراحی شده بود، شهریه‌ها دریافت شد.

وی تصریح کرد: اینکه بعضاً برخی مدارس مبالغی بابت فوق‌برنامه از دانش‌آموزان دریافت می‌کنند و آن را از مبلغ شهریه تفکیک نمی‌کنند، خلاف است زیرا شرکت در برنامه‌های فوق‌برنامه اجباری نیست و خانواده‌ها در صورت تمایل، فرزندان خود را در این برنامه‌ها ثبت‌نام می‌کنند.
مسعودی در خصوص کمترین و بیشترین میزان شهریه مدارس غیر دولتی شهر تهران در سال جاری اظهار داشت: کمترین شهریه مدارس ابتدایی 2 میلیون و 300 هزار تومان و بیشترین شهریه این مقطع نیز 6 میلیون و 295 هزار تومان بوده است.

مدیرکل مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: کمترین شهریه مدارس متوسطه اول 3 میلیون و 450 هزار تومان و بیشترین شهریه این مقطع 7 میلیون و 740 هزار تومان بوده است.

مسعودی بیان داشت: کمترین شهریه مدارس غیردولتی متوسطه دوم 4 میلیون و 505 هزار تومان و بیشترین آن 9 میلیون و 620 هزار تومان بوده است.

706

کد خبر: 863941

وب گردی

وب گردی