روایت داستان زندگی جانبازی که 30 سال نخوابیده است

«بی‌خوابی» ساخته «حمید سلیمیان»، مستندی با موضوع بی‌خوابی یک جانباز جنگ تحمیلی است که متقاضی شرکت در بخش مسابقه ملی و جایزه شهید آوینی جشنواره سینماحقیقت شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، در خلاصه موضوع این فیلم مستند 52 دقیقه‌ای آمده است: «آقا رجب جانباز سال‌های دفاع مقدس در حالی از جنگ برگشت که ترکشی به سرش اصابت کرده بود. او سی سال است نه شب‌ها و نه روزها نخوابیده و سال‌هاست که با این مشکل زندگی می‌کند...»

عوامل تولید مستند «بی‌خوابی» عبارتند از: تهیه‌کننده و کارگردان: حمید سلیمیان؛ پژوهشگر، دستیار کارگردان و عکاس: افسانه حسینی‌نژاد؛ فیلمبردار: سیدمحسن حسینی؛ صدابرداران: داوود رضا قلی‌پور و مهرداد کبیری؛ صداگذار: مهرداد جلوخانی؛ تدوینگران: حمید سلیمیان و عطیه حسینی‌نژاد؛ مدیران تولید: عباس خدادادی و علیرضا کفایتی؛ تهیه شده در: شبکه افق سیما

حمید سلیمیان متولد سال 1356 در تهران و فارغ‌التحصیل کارشناسی نمایش از دانشگاه آزاد است. ساخت 9 فیلم کوتاه داستانی و مستند و یک فیلم سینمایی به نام گمشده در بهشت (پاپانوئل‌) در کارنامه فیلمسازی وی به چشم می‌خورد.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای 19 تا 26 آذرماه 1396، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در شهر تهران برگزار خواهد کرد.

500

کد خبر: 864057

وب گردی

وب گردی