برگزاری همایش وحدت ارتش و سپاه در منطقه اصفهان

همایش وحدت بین کارکنان ارتش و سپاه در منطقه اصفهان با شعار ارتشی و سپاهی یک لشکرالهی در مرکز آموزش توپخانه نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، همایش وحدت بین کارکنان ارتش و سپاه در منطقه اصفهان با شعار ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی با حضور آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه وامام جمعه اصفهان، فرماندهان، مسئولین و جمعی از کارکنان ارتش و سپاه درسالن همایش کوثر مرکز آموزش توپخانه نزاجا برگزار شد.

آیت ‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در اصفهان در سخنانی گفت: وحدت بین سپاه و ارتش برای مردم ما پنهان و پوشیده نیست و همه نیروهای مسلح با قدرت و انسجام تحت رهبری مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) آماده دفاع از کشور هستند.

نماینده ولی فقیه در اصفهان با تفسیر آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت: پیشرفت های چشم گیر نیروهای مسلح بعد از دفاع مقدس، باعث ایجاد خشم و نفرت در میان دشمنان ایران اسلامی شده است.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد افزود: بهانه دشمنان برای دشمنی با ایران اسلامی انرژی هسته ای و مسائل کوچک دیگر نبوده بلکه مشکل آنها با اصل نظام و ولایت فقیه است.

امیر سرتیپ دوم محسن آذرافروز فرمانده مرکز آموزش توپخانه اصفهان نیز در سخنانی به ضرورت گفت: ارتش از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان رکن مقتدر دفاعی کشور و نیروی حامی مظلومان منطقه، حمایت قاطع دارد.

فرمانده مرکز آموزش توپخانه اصفهان افزود: درسایه وحدت بین کارکنان نیروهای مسلح و در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) به اهداف والایی دست خواهیم یافت.

امیر سرتیپ دوم محسن آذرافروز اظهار داشت: ارتش و سپاه هنوز قدرت واقعی رزمی و سخت افزاری خودرا به نمایش نگذاشته است و آنچه از آمادگی دفاعی این دو نیرو در رزمایش ها شاهد هستیم تنها گوشه کوچکی از توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.

وی افزود: نیروهای مسلح باید آمادگی رزمی و دفاعی خود را ارتقاء دهند و بدانند یاوه گویی و سخنان تفرقه آمیز دشمن درباره نیروهای مسلح برای هدف قراردادن امنیت ملی کشور است.

سردار سرتیپ سلیمانی فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان نیز در سخنانی به نقش همدلی ارتش و سپاه اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران و ارتش تا نابودی کامل سنگرهای کفر در منطقه و جهان با وحدت و همدلی دست در دست هم ایستاده اند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: تهدید سخیف و تفرقه افکنانه رئیس جمهور آمریکا در خصوص جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران نشان از ناتوانی این کشور است.

704

کد خبر: 864090

وب گردی

وب گردی