نمایندگان شورا در کمیسیون ها و کمیته ها انتخاب شدند

اعضای شورای شهر تهران در ادامه انتخاب نمایندگان برای کمیسیون ها و کمیته ها، نمایندگان خود را انتخاب کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، در هجدهمین جلسه انتخاب نمایندگان شورا برای کمیسیون ها و کمیته ها در دستور قرار گرفت.

بر اساس این گزارش زهرا صدراعظم نوری به عنوان نماینده شورا جهت عضویت در کمیسیون موضوع بند یکم ماده ٧ در مورد آیین نامه قانون حفظ و گسترش فضای سبز انتخاب شد.

در ادامه زهرا نژاد بهرام نیز به عنوان نماینده منتخب شورا در کمیسیون تقویم املاک انتخاب شد. لازم به ذکر است که در ابتدا محمود میر لوحی از طرف کمیسیون تلفیق برای این امر معرفی شده بود اما با اعتراض محمد سالاری و نژاد بهرام مبنی بر اینکه ماهیت این کمیسیون از جنس شهر سازی و معماری است و اینکه کمیسیون مربوطه در حیطه تعیین قیمت منطقه ای املاک، فعال است که بر اساس همین قیمت، عوارض نوسازی، عوارض جریمه ساخت و ساز و ضرایب اعمال جریمه تعیین می شود بنابراین زهرا نژاد بهرام از سوی کمیسیون شهرسازی برای این امر معرفی، که به عنوان نماینده شورا نیز انتخاب شد.

در ادامه جلسه انتخاب یک نفر نماینده شورا از اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی به منظور عضویت در شورای سیاست گذاری کار آفرینی شهر تهران موضوع بند یکم مصوبه آیین نامه توسعه، ساماندهی و ارتقای کار آفرینی در شهر تهران در دستور جلسه قرار گرفت که بر اساس آن الهام فخاری به عنوان نماینده شورا از سوی اعضا انتخاب شد.

همچنین دکتر محمدرضا زالی به عنوان منتخب اساتید و صاحب نظران از سوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر برای عضویت در شورای سیاست گذاری کار آفرینی شهر تهران معرفی شد که از سوی اعضای شورا برای این امر انتخاب گردید.

در ادامه جلسه همچنین موضوع انتخاب یک نفر به عنوان نماینده شورا جهت عضویت در کمیته سیاست گذاری تملک، مرمت و بهره برداری از اماکن دارای قدمت تاریخی و هویت فرهنگی در شهر تهران در دستور قرار گرفت که بر اساس آن حسن خلیل آبادی به عنوان نماینده شورا انتخاب شد.

احمد مسجد جامعی نیز به عنوان نماینده شورا در همین کمیته موضوع بند دوم مصوبه تشکیل کمیته سیاست گذاری تملک، مرمت و بهره برداری از اماکن دارای قدمت تاریخی و هویت فرهنگی در شهر تهران از سوی اعضای شورا انتخاب شد.

انتخاب محمود میر لوحی به عنوان نماینده شورا در موضوع بند سوم همین کمیته از دیگر انتخابات این جلسه بود.

در ادامه جلسه محمدجواد حق شناس نیز به عنوان نماینده شورا در شورای هماهنگی و برنامه ریزی موضوع بند چهارم ذیل ماده سوم مصوبه «برنامه عملیاتی ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت»، از سوی اعضا انتخاب شد.
706

کد خبر: 864157

وب گردی

وب گردی