«خروسی که می‌خواست شب را ببیند» در میان هنرمندان

نمایش «خروسی که می‌خواست شب را ببیند» به نویسندگی بهرام جلالی‌پور و کارگردانی سیدآرش شریف‌زاده در حضور هنرمندان اجرا می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز از امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این نمایش که از شهریور 96 به روی صحنه رفته، روایت خروسی است که آرزو دارد شب و ماه را ببیند، او که با موانعی روبروست با کلاغ ساده دلی روبرو می‌شود. کلاغ هم آرزوهایی دارد و تحت تاثیر خانم روباه شروع به تشویق خروس برای فرار از خانه می‌کند. این دو دوست با هم راهی سرزمین شب می‌شوند اما نمی‌دانند چه اتفاقی در انتظار آن‌هاست.

این نمایش که با استقبال مخاطبان روبرو شده است روز 13 آبان در اکران ویژه‌ای میزبان هنرمندان عرصه‌ تئاتر، سینما و تلویزیون از ساعت 18:30 خواهد بود.

گفتنی است سعید ابک، بهاره میرزاپور، راحله شمس‌آبادی، سعید حاجی‌حیدری، امین‌رضا ملک‌محمودی و احمد خیرآبادی بازیگران این نمایش هستند.

آرش شریف‌زاده علاوه بر کارگردانی اثر، طراحی صحنه را نیز بر عهده دارد. ریحانه مطهری طراح لباس، علیرضا حسین‌پور و محمدرضا شاملوفرد ساخت دکور و طراحی نور، مریم لواسانی دوخت لباس، حمید مرادی طراح گریم، شیوا باران‌چشمه دستیار گریم، شکیبا مولوی و نیکتا ملکی دستیاری صحنه را در این اثر بر عهده دارند.

معصومه آرواز و مصطفی دارابی دستیاران کارگردان این نمایش هستند. شعرهای این نمایش نیز سروده‌ی ‌مهدی فرشیدی‌سپهر و آهنگ‌سازی آن بر عهده‌ی بابک نصیری‌خواه بوده است.

علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش که از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است می‌توانند با شماره تلفن‌های 88966119 و 88980721 داخلی 28 تماس بگیرند.

502

کد خبر: 864175

وب گردی

وب گردی