شروع دومین دوره آموزش زبان فارسی  در ونزوئلا

دومین دوره آموزش زبان فارسی دانشگاه بولیواریانای کاراکاس از سه شنبه دوم آبانماه شروع و تا پایان بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد یافت .

به گزارش ایسکانیوز از بنیاد سعدی، این دوره در سطح مقدماتی دو با حضور 12 دانشجو در دانشکده زبانهای خارجه دانشگاه مذکور شروع شده و متن درسی مورد استفاده برای تدریس، گزیده ای متون آموزشی کتاب های «گام اول» تالیف دکتر صحرایی ، « آموزش زبان فارسی» نگارش آقای دکتر صفار مقدم و همچنین کتاب «آموزش زبان فارسی به اسپانیولی زبانها» تالیف دکتر سعید هوشنگی است.

در این دوره علاوه بر آموزش زبان فارسی ،جلوه هایی از فرهنگ و تمدن ایرانی در قالب فیلم ها و کلیپ های ویژه برای فراگیران ارایه می شود که جذابیت خاصی برای آنها دارد.

اولین دوره آموزش زبان فارسی در دانشگاه مذکور با شروع ترم تابستانه از اواخر تیرماه سال جاری با 15 دانشجو در سطح مقدماتی شروع به کار کرد و تا پایان هفته گذشته به مدت سه ماه متوالی ادامه یافت.

با توجه به بازگشت مدرس زبان فارسی این نمایندگی به ایران و نیافتن فردی مناسب برای تدریس در این دوره ها، در حال رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کاراکاس تدریس این دوره را عهده دار شده است تا آموزش زبان فارسی با تعطیلی مواجه نشود.

502

کد خبر: 864199

وب گردی

وب گردی