گزارش دستگاه‌های اجرایی درباره سفر زائران اربعین به مجلس

عضو کمیسیون عمران مجلس از گزارش دستگاه‌های اجرایی درباره سفر زائران اربعین حسینی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوزسیدکمال‌الدین شهریاری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولانی از وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، هلال احمر و نیروی انتظامی در جلسه امروز این کمیسیون حضور پیدا کردند و توضیحاتی درباره نحوه اعزام زائران اربعین حسینی به عتبات عالیات به اعضای کمیسیون ارائه کردند، گفت: با توجه به گزارشات ارائه شده نسبت به سال‌های گذشته، دستگاه‌ها پیشرفت محسوسی در ارائه خدمات‌ به زائران اربعین حسینی داشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه جلسه امروز سومین جلسه کمیسیون درباره تمهیدات دستگاه‌های اجرایی برای سفر زائران اربعین حسینی به کشور عراق بود، ادامه داد: نمایندگان سازمان هلال احمر در این جلسه درباره ایجاد پایگاه‌های اورژانس و تمهیدات لازم جهت تأمین دارو برای زائرانی که در این مسیر دچار بیماری و حادثه می‌شوند، گزارشی ارائه کردند.

عضو کمیسیون عمران مجلس از تمهیدات لازم از سوی سازمان راهداری در پایانه صفر مرزی برای تسهیل عبور و مرور زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: مسئولان سازمان راهداری در جلسه امروز از ایجاد تأسیسات زیربنایی و پارکینگ‌ها برای خودروهای شخصی و همین‌طور حمل‌و نقل عمومی که انجام داده‌اند گزارشی را به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

شهریاری اظهار داشت: نمایندگان سازمان راهداری همچنین درباره تجهیزات مختلف اعم از رفاهی و زیربنایی که برای ترمینال‌ها در نظر گرفته‌اند، گزارشی ارائه دادند.

عضو کمیسیون عمران تصریح کرد: معاونت راهور ناجا درمورد وضعیت ترافیک و ایجاد نظم و انضباط درباره تردد وسایل نقلیه گزارشی را به نمایندگان ارائه کرد.

منبع: تسنیم

303

کد خبر: 864203

وب گردی

وب گردی