پلیس اجازه جولان به ناامن کنندگان جامعه را نخواهد داد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: سارقان، مجرمان، هنجارشکنان و قاچاقچیان بدانند و مطمئن باشند که تهران دیگر جای امنی برای فعالیت آنها نخواهد بود و پلیس اجازه جولان به کسانی که در صدد ایجاد ناامنی هستند را نخواهد داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ از تدوام اجرای طرح‌های پلیس پایتخت در راستای ارتقاء امنیت خبر داد و اظهار داشت: پلیس تهران بزرگ با بهره‌گیری از تمام ظرفیت و امکانات موجود به صورت منظم و مداوم طرح و برنامه‌هایی در راستای مبارزه با مواد مخدر، مبارزه و کاهش سرقت و دیگر جرایم دنبال و اجرایی می‌کند.

وی افزود: برخورد با باندهای بزرگ و سرشبکه‌ها و همچنین برخورد با خرده‌فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر از اقدامات جدی پلیس پایتخت است.

سردار رحیمی با اشاره به آخرین عملیات پلیس در مناطقی چون شوش، هرندی، مولوی و ... در راستای مبارزه با مواد مخدر، بیان کرد: اقدامات پلیس در مناطقی که حضور معتادان متجاهر و توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر پررنگ است به جد دنبال می شود و برنامه های خود را در این مناطق که متأسفانه سال های سال دچار معضل هستند دنبال می کنیم.

وی در ادامه در خصوص کسانی که به دنبال ایجاد برخی ناامنی‌ها در تهران بزرگ هستند، اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر شاهد تحرکات برخی از هنجارشکنان در پایتخت بودیم که خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی پلیس تمامی این افراد دستگیر شدند و باید بگویم پلیس اجازه جولان به کسانی که در صدد ایجاد ناامنی هستند نخواهد داد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تأکید کرد: طرح‌های ما در خصوص افزایش امنیت پایتخت با قوت دنبال می شود و در این راستا بهره گیری از ظرفیت کلانتری ها به شدت رو به افزایش است و در واقع کلانتری ها در راستای مبارزه با جرایم از حالت تدافعی و پدافندی، رویکرد آفندی را دنبال می کنند.

وی با اشاره به رویکرد اجتماعی و جامعه محوری پلیس، خاطر نشان کرد: در بخش های مختلف و متناسب با مأموریت های پلیس نیز آموزش های مختلف را برای آسیب دیدگان جامعه دنبال می کنیم؛ در واقع رویکرد ایجابی و آموزش محوری متناسب با مأموریت های ناجا، یکی از اولویت ها است.

این مقام عالی انتظامی تأکید کرد: سارقان، مجرمان ، هنجارشکنان و قاچاقچیان بدانند و مطمئن باشند که تهران دیگر جای امنی برای فعالیت آنها نخواهد بود.
706

سردار رحیمی خاطر نشان کرد: تمام تلاش و ظرفیت مان را در راستای خدمت به مردم محترم تهران به کار خواهیم گرفت و برخورد محترمانه، خدمتگزارانه و دوستانه را به مردم پایتخت و دیگر هموطنان، وظیفه می دانیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ارزیابی وضعیت امنیتی تهران بزرگ عنوان کرد: به لطف خداوند و براساس برآوردهای اجتماعی، براساس نظر مردم و انعکاس این نظرات در نظرسنجی ها ، باید بگویم امنیت قابل قبولی در تهران حاکم است اما مهم تر از آن شاهد احساس امنیت مطلوبی در تهران هستیم.

706

کد خبر: 864228

وب گردی

وب گردی