سرنوشت توسعه کشور در دست وزارت نیرو است/  پیگیری های موثر چیت چیان برای حذف سهم ۳۶۰۰ میلیارد تومانی وزارت نیرو از یارانه آب و برق

معاون اول رییس جمهوری گفت: وزارت نیرو یک وزارتخانه حساس و کلیدی است و سرنوشت توسعه کشور در دست این وزارتخانه است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ اسحاق جهانگیری در مراسم تودیع و معارفه وزیران نیرو دوره مدیریت را دارای زمان محدودی دانست و گفت: باید در این مسیر در جهت توسعه کشور و رفع مشکلات مردم قدم برداریم تا در پایان با کارنامه خوب و قابل توجهی مسئولیت را به دیگری واگذار کنیم.


او چیت چیان را از جمله مدیران پر تلاش وزارت نیرو دانست و گفت: وزیر پیشین نیرو در دوره خاصی مسولیت این حوزه را پذیرفته،حضور جدی عملیاتی در این بخش داشته و به عنوان یک انسان اندیشمند اقدام به سیاست گذاری و برنامه ریزی می کرد.


معاون اول رییس جمهور تصریح کرد: وزارت نیرو به فضل الهی از یک مجموعه بسیار کارآمد متخصص، فنی، کاردان و دلسوز نسبت به مردم و کشور برخوردار و در تمامی دوره ها کارنامه خوبی داشته است.


جهانگیری با تاکید بر اینکه در این دوره شاهد برخی اتفاقات سخت بوده ایم، ادامه داد: تلخ ترین اتفاق وزارت نیرو در این دوره، ریزگردهای سال گذشته خوزستان و مشکلات پی در پی برای مردم استان بود که با اقدامات شبانه روزی صورت گرفته از سوی وزارت نیرو، تلاش شد تا بخشی از رنج های مردم تسکین یابد.


او وزارت نیرو را بخش حساسی دانست و افزود: مردم از خدمات این مجموعه استفاده و وزارتخانه ای به این حساسی نیست که با اختلال کوچکی در عرصه آب و برق مردم بلافاصله متوجه آن می شوند.


معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه سرنوشت کشور به عملکرد وزارت نیرو بستگی دارد، خاطرنشان کرد: آب و برق امروزه رکن مهمی را در توسعه بخش های مختلف ایفا می کند و این مجموعه به عنوان یکی از زیر ساخت های اصلی توسعه در کشور شناخته می شود.

401

کد خبر: 864232

وب گردی

وب گردی