برانکو: هیچ تیمی حتی رئال، بارسا و چلسی هم نمی‌توانند قول قهرمانی بدهند/ ربیع‌خواه به موهایش ژل نمی‌زند اما در خدمت تیم است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از این برد خیلی راضی و خوشحالیم. برای ما بازی مهم، سخت و پر انتظاری بود.

به گزارش ایسکانیوز، برانکو بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل سایپا در نشست خبری اظهار داشت: از این برد خیلی راضی و خوشحالیم. برای ما بازی مهم، سخت و پر انتظاری بود. یک بار دیگر مثل همیشه دوست دارم به بازیکنانم به خاطر این برد قشنگ به آنها تبریک بگویم.

وی ادامه داد: یک دوره سخت را پشت سر گذاشتیم. دربی، بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا و همین بازی با سایپا، فشار زیادی روی ما بود اما این دوره را عالی پشت سر گذاشتیم، به هواداران هم تبریک می‌گویم که همواره ما را حمایت می‌کنند و پشت سر ما هستند. طبیعی است که این بازی را نمی‌شد ساده برگزار کرد. کیفیت زمین چمن مسابقه هم چندان خوب نبود، حریف سخت تلاش می‌کرد تا نتیجه ۲ بر صفر را برگرداند، می‌دانستیم این نتیجه خطرناک است و به دنبال گل سوم بودیم تا حریف را ناکام کنیم.به هر حال بازی خوبی بود، منسجم و سازمان یافته بازی کردیم و به حریف موقعیت گل هم ندادیم. در تعطیلات بازیکنان استراحت و ریکاوری می‌کنند.

برانکو در مورد اینکه پرسپولیس در نیمه اول گل می‌زند و در نیمه دوم بازی را اداره می‌کند، گفت: این مسئله به شرایط بازی بر می‌گردد، در نیمه دوم این بازی هم موقعیت گل داشتیم اما حریف چیزی برای از دست دادن نداشت و می‌خواست نتیجه را برگرداند. شاید در بازی امروز و دربی اینطور به نظر می‌رسید اما اگر خاطرتان باشد در بازی با نفت و همچنین بازی با الهلال تا دقایق آخر حمله می‌کردیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه به هواداران قول قهرمانی می‌دهد؟ گفت: هر قولی بخواهید می‌توانم بدهم اما سئوال خیلی جالب نیست. یعنی چه من قول بدهم؟ ما کار و تمرین و تلاش می‌کنیم تا قهرمان شویم، هیچ تیمی حتی رئال، بارسا و چلسی هم نمی‌توانند قول قهرمانی بدهند اما هدفمان را پنهان نمی‌کنیم، از اول فصل گفتم به دنبال قهرمان شدن هستیم و می‌خواهیم در لیگ، آسیا و جام حذفی قهرمان شویم و در تمامی این مسابقات با تمام توان بازی می‌کنیم.

برانکو در مورد اینکه ربیع‌خواه بازیکن بی‌حاشیه‌ای است اما رسانه‌ها از او انتقاد می‌کنند، اظهارداشت: ربیع‌خواه بازی می‌کند چون خوب است. باهوش و با تمرکز است، در مسائل تاکتیکی عالی کار می‌کند و و این برای ما مهم است، بله ربیع‌خواه خیلی تکنیکی بازی نمی‌کند، به موهایش ژل نمی‌زند اما در خدمت تیم است و ما همین را می‌خواهیم.

وی در مورد بازی عقب‌افتاده پرسپولیس در لیگ و جام حذفی گفت: این برای ما مشکل است، کاری از دستمان بر نمی‌آیند، ۶ بازیکن ملی‌پوش داریم، بشار رسن هم به عراق می‌رود، وضعیت به این شکل است اما بازیکنانی که می‌مانند برنامه اضافه خواهند داشت.

602

کد خبر: 864257

وب گردی

وب گردی