مهدی شفیعی: صیانت از محوطه تئاتر شهر در دستور کار قرار دارد

مدیرکل اداره هنرهای نمایشی با اشاره به امنیت محدود محوطه تئاتر شهر، گفت: جلساتی برگزار شده تا با ایجاد موانعی که نام حصار را نداشته باشد از این مجموعه صیانت شود.

مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی با حضور در غرفه ایسکانیوز در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات درباره امنیت تئاتر شهرک ها، گفت: فضای پیرامونی تئاتر شهر در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نبوده و متعلق به شهرداری است.

وی افزود: در گذشته دور فضای محیطی تئاتر شهر محصور بوده است اما به دلایل مختلف و براساس سیاست های کلانی که وجود داشته حصار برداشته شده است.

شفیعی ادامه داد: کنترل زیادی بر حضور افراد غیرفرهنگی در آن منطقه وجود ندارد و برای برقراری امنیت در این فضا مذاکرات فراوانی با شهرداری و نهادهای مسوول داشتیم و قول هایی هم داده شده است که امیدوارم به نتایجی برسیم.

وی افزود: شهرداری و شورای شهر با نگاه دغدغه مند موضوع را پیگیری می کنند و اخیراً هم جلساتی برگزار شده که امیدواریم به نتیجه برسد و با فضاهای سبز و موانعی که نام حصار را نداشته باشد و بتواند از این مجموعه صیانت کند در دستور کار قرار دارد.

شفیعی گفت: مصوبه ای را شورای شهر سال گذشته به من اعلام کرد که عملیاتی شده و مطالعات آن انجام و ابلاغ شده است که امیدواریم آن موضوع پیگیری شود.

مدیرکل اداره هنرهای نمایشی تاکید کرد: ایجاد گذر فرهنگی بین تئاتر شهر و تالار وحدت می تواند اتفاق خوبی باشد تا بسیاری از نگرانی ها را برطرف کند زیرا علاوه بر فعالیت های فرهنگی و هنری و نمایشگاه هایی که در آنجا شکل می گیرد می تواند از شلوغی و شلخته گی این منطقه کم کند.

501

کد خبر: 864275

وب گردی

وب گردی