اپلیکیشن موبایلی در خدمت زائران ابا عبدالله الحسین (ع)

معاون فناوری و اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی گفت: اطلاع رسانی آخرین اخبار مربوط به اربعین از طریق اپلیکیشن موبایلی به کاربران ارائه می شود.

به گزارش ایسکانیوز،سردار احمد دولتخواه گفت: معاونت فناوری و اطلاعات ناجا پیگیر اپلیکیشن های موبایلی است، در حال حاضر یک اپلیکیشن موبایلی آماده کرده ایم تا بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای زائران اربعین حسینی (ع) باشیم.

معاون فناوری و اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی اضافه کرد: اپلیکیشن موبایلی آماده شده را به معاونت اجتماعی ارائه کرده ایم تا پس از بررسی و نظر دهی آن را به بهره برداری برسانیم.

وی با اشاره به اینکه در قالب این اپلیکیشن موبایلی می توان یک سری سرویس هایی را به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) ارائه داد، بیان کرد: در قالب ارائه و دسترسی زائران به این اپلیکیشن موبایلی آنها می توانند به آخرین اخبار و اطلاعات دسترسی پیدا کنند و همینطور سرویس هایی که مشمولان و دانشجویان را از آخرین وضعیت خروج از مرز آگاه می کند و یا از مسیرهای تردد آگاهی یابند و همین طور اطلاعاتی مربوط به موکب ها و مجموعه های خدمات رسانی مانند: اورژانس ها ، بیمارستان ها و ایستگاه هایی که به نوعی در ارتباط با مأموریت اربعین است، آگاهی می یابند.

دولتخواه خاطر نشان کرد: در کل می توان گفت که در قالب این اپلیکیشن موبایلی اطلاع رسانی آخرین اخبار به خوبی کاربران ارائه می شود که امیدواریم با استفاده از آن بتوانیم خدمات رسانی جدید و مناسب تری به زائران ابا عبدالله الحسین ( ع ) داشته باشیم.

این مقام مسئول یادآور شد: این اپلیکیشن موبایلیبا هماهنگی معاونت اجتماعی ناجا در دو ـ سه روز آینده به زائران اربعین حسینی ارائه می شود.

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 864338

وب گردی

وب گردی