تجری:  مفسدان اقتصادی نباید خود را از افکار عمومی مصون بدانند

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ضمن در نظر داشتن این که در برخورد با مفاسد اقتصادی باید قانون را فصل الخطاب بدانیم تأکید کرد: نباید مفسدان اقتصادی خودشان را مصون از افکار عمومی بدانند.

فرهاد تجری نماینده مردم قصر شیرین، گیلان غرب و سرپل ذهاب با حضور در غرفه ایسکانیوز واقع در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در خصوص برخورد با مفاسد اقتصادی گفت: ابتدا بایستی حقوق شهروندی و مدنی افراد را به عنوان یک وظیفه خطیر در هر لباسی که هستند رعایت کنیم.

وی تصریح کرد: در این باره باید قانونمندی و فصل الخطاب بودن قانون را بدانیم و قبل از این که فرد در مرجع قضایی محکومیتش اثبات شود نباید آبروی آنها هتک حرمت بشود. بارها هم رهبر معظم انقلاب فرموده اند که آبروی افراد حفظ شود .

تجری در مورد روحیه داشتن روحیه مبارزه با فساد ادامه داد: در این باره نباید مفسدان اقتصادی خودشان را مصون از افکار عمومی بدانند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد اطلاع رسانی در خصوص پرونده های مفاسد اقتصادی ابراز کرد:اطلاع رسانی درست و منسجم باید انجام شود و در این بین حرمت ها هم باید حفظ شود.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی صحیح و درست در خصوص پرونده مفاسد اقتصادی خاطر نشان کرد :این کار باید طوری انجام شود تا در هیچ جای کشور دستگاه و فردی با هر جایگاهی نتواند به خودش اجازه دهد از آن فرد حمایت کند.

وی در پایان اظهار داشت: در مورد آشکار شدن مفاسد اقتصادی اصحاب رسانه در این حوزه می توانند خوب عمل کنند و حتی می توانند برجریانات سیاسی هم تاثیرگذار باشند .

303

کد خبر: 864447

وب گردی

وب گردی