گروه های هنری میدانی در منطقه 7 برپا می شود

معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 از برپایی گروه های هنری میدانی در این منطقه به مناسبت روز 13 آبان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز محمدرضا غلامی با اعلام این مطلب افزود: 13 آبان که در تقویم جمهموری اسلامی به عنوان روز مبارزه با استکبار نامگذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.
وی تصریح کرد: ملت ایران سابقه درخشانی در دفاع از ارزشهای نظام و ولایت دارند به همین دلیل باید روز 13 آبان که نماد مقاومت ملت است هر چه باشکوهتر برگزار شود.
معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه سیزده آبان از خاطره انگیزترین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی است و شاید تاریخ معاصر ما روزی بدین اهمیت و بزرگی کمتر به یاد داشته باشید، تصریح کرد: شهرداری منطقه هرچه باشکوهتر برگزار شدن این روز را در دستور کار خود قرار داده است.
وی با تاکید بر اینکه تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی و شهادت محمدحسین فهمیده سه واقعه تاریخی است که نمی‌توان هیچیک را از نظر اهمیت نسبت به دیگری مهم‌تر دانست، گفت: برپایی غرفه های پرندگان خوشحال، پرتاب توپ به سوی ترامپ، چرا بر مرگ بر آمریکا، توییت و طراحی و اجرای فوم برد شهدای شاخص و مدافع حرم و امام (ره ) و رهبری تنها بخشی از اقدامات منطقه به مناسبت 13 آبان خواهد بود.
غلامی در ادامه یادآور شد: توزیع هدیه فرهنگی شامل مچ بند ایران، برگزاری گروه هنری میدانی گروه سنج و دمام، نقالی توسط مرشد میرزا علی و حضور سعید فخاری رکورد دار روپایی دنیا از دیگر برنامه هایی که در دستور کار قرار دارد.


706

کد خبر: 864492

وب گردی

وب گردی