پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد به مسئول دفتر بازرسی رهبر معظم انقلاب

دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، انتخاب حسین فدایی به عنوان مسئول دفتر بازرسی رهبر معظم انقلاب را به او تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، در بخشی از پیام دکتر رهبر به حسین فدایی آمده است: «انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان مسئول دفتر بازرسی رهبر معظم انقلاب را تبریک و تهنیت می‌گویم. امیدوارم همچون گذشته در انجام امور محوله و در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و سربلند باشید. از درگاه خداوند متعال مزید عزت و توفیق روز افزون برای جنابعالی مسئلت دارم.»

به گزارش ایسکانیوز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هفتم آبان 96 در حکمی با تشکر از زحمات حجت‌الاسلام ناطق نوری، جناب آقای حسین فدایی را به‌عنوان مسئول دفتر بازرسی رهبری منصوب کردند.

فدایی که دانش‌آموخته اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی است و تحصیلات حوزوی دارد، دبیرکل سابق جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی است و در دوران دفاع مقدس فرمانده ستاد مرکزی فوریت‌های جنگ بود.

مسئول دفتر بازرسی رهبری در دوره‌های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم تهران در کمیسیون اصل نود و کارگروه مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس فعالیت داشت.

کد خبر: 864537

وب گردی

وب گردی