مجوز سازمان شهرداری‌‌های کل کشور برای احداث کارخانه زباله‌‌سوز در تبریز

اصغری از موافقت سازمان شهرداری‌‌ها و دهیاری‌‌های کل کشور با احداث کارخانه زباله‌‌سوز در تبریز جهت استحصال انرژی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، مجوز سازمان شهرداری‌‌های کل کشور برای احداث کارخانه زباله‌‌سوز در تبریز/ در مرحله انعقاد قرارداد نهایی برای اجرایی کردن پروژه هستیم.

علیرضا اصغری مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در گفت‌‌وگو با خبرنگاران ابراز داشت: سازمان شهرداری‌‌ها و دهیاری‌‌های کل کشور اخیراً اعلام کرده ۱۵ شهر ایران از جمله هشت کلانشهر و هفت شهر ساحلی می‌‌توانند با ایجاد کارخانه زباله سوز اقدام به استحصال انرژی از پسماندهای شهری نمایند که تهران ، تبریز ، مشهد ، اصفهان ، اهواز ، شیراز ، کرج و قم از آن جمله‌‌اند.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این خصوص اظهار کرد: تبریز در زمینه احداث کارخانه زباله سوز پیشرفت‌‌های بسیاری داشته و مقدمات اجرایی آن انجام یافته و در مرحله انعقاد قرارداد نهایی می‌‌باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در خاتمه ابراز امیدواری کرد با کمک شورای محترم شهر و تمامی مدیران ارشد استانی و همچنین با آغاز فعالیت شهردار منتخب تبریز روند اجرایی این پروژه عظیم محیط زیستی تکمیل و شاهد کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی آن باشیم.

منبع: اناج

902/900

کد خبر: 864546

وب گردی

وب گردی