جالب ترین دکوراسیون غرفه ها در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات + عکس

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از 5 تا 12 آبان ماه در مصلی تهران در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز،بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از روز جمعه پنجم آبان ماه آغاز شده و تا دوازدهم آبان ماه نیز ادامه دارد.بسیاری از رسانه ها،خبرگزاری ها، روزنامه ها و مجلات و ... از سراسر ایران در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و هر کدام سعی کرده اند با خلاقیت های خاصی توجه مخاطبان را به خود جلب کنند. از جمله جالب ترین غرفه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

یکی از جالب ترین غرفه هایی که معمولا در بدو ورود به نمایشگاه توجه همه را به خود جلب می کند، غرفه چهارفصل است که با استفاده از عناصر طبیعی مانند آب و گیاهان توانسته فضای متفاوتی را ایجاد کند. معمولا بازدید کنندگان برای چند لحظه هم که شده توقف می کنند و حتی برخی در دالان آبی این غرفه عکس سلفی می گیرند.

سلفی با تمثیل شهید حججی

تیتر یک رسانه نجف آباد است که مهمان بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات کشور شده است . این رسانه با استفاده از دکوراسیون خاص و تمثیل شهید حججی توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

خزر آنلاین یکی دیگر از رسانه هایی است که با دکور الهام گرفته شده از خانه های بومی گیلان، حال و هوای نمایشگاه را عوض کرده است.

هزار دستان از سبزوار مهمان بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات شده و با دکوراسیون سنتی اش، توجه بسیاری از بازدید کنندگان را به خود جلب کرده است.

701

کد خبر: 864557

وب گردی

وب گردی