دانش:  مراسم 13 آبان متعلق به ملت ایران است

رئیس  عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس تاکید کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان فرصت مناسبی برای ملت ایران برای معرفی خوی استکباری آمریکا به جهانیان است.

حجت الاسلام محمدحسن دانش رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس با حضور در غرفه ایسکانیوز واقع در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات با اشاره به روز 13 آبان گفت: یوم الله ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی یادآور رشادت دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام در مقابله با توطئه های آمریکا در ایران است.

وی با بیان اینکه این روز مصادف با سالروز تبعید امام راحل(ره)، تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز است؛ گفت: متأسفانه علیرغم اینکه در این روز ۳ اتفاق و رویداد مهم تاریخی اتفاق افتاده است ولی تنها به یک مناسبت و روز دانش آموز پرداخت می شود و از دو مناسبت و واقعه دیگر غافل هستیم.

دانش در مورد وظیفه مردم در قبال 13 آبان اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی حضور خود مردم است. حضور باعث می شود که بیشتر انقلاب را بشناسند و تا حالا مردم خوب حضور پیدا کردند و ان‌شاءالله در 13 آبانی که پیش رو داریم به حرفهای مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم و همه مردم حضور بیابند.

وی همچنین بر لزوم تبیین مناسبت های ۱۳ آبان برای دانش آموزان و دانشجویان و نیز ارتقای آگاهی آنان نسبت به دسیسه های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی تأکید کرد.

دانش با تأکید بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان تصریح کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان نمایش استکبارستیزی همه ملت ایران است و مختص یک قشر خاص نیست.

کد خبر: 864558

وب گردی

وب گردی