نمره «ترامپ» زیر ۱۰ است

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: نمره ترامپ حتی در جغرافیا و تاریخ زیر ۱۰ است.

به گزارش ایسکانیوز، هادی قوامی نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 10 آبان)‌ قوه مقننه پس از قرائت گزارش 6 ماهه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس از روند اجرای برجام، گفت: با توجه به اظهارات رئیس‌جمهور گاوچران آمریکا که اعلام کرده در حال بازنگری سیاست‌های این کشور در قبال ایران است، باید این نکته را متذکر شد که تلاش ترامپ برای کاهش دسترسی ایران به ثمرات برجام است.

وی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا و وارد کردن برخی اتهامات به جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: سخنان رئیس‌جمهور آمریکا بی‌ادبانه و سخیف بود و نمره ترامپ حتی در جغرافیا و تاریخ زیر 10 است.

نماینده مردم اسفراین در مجلس تصریح کرد: آمریکایی‌ها تمام تلاش خود را برای وارد کردن فشار به مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشته‌اند و سعی دارند در گزارشاتی که آژانس ارائه می‌کند تاثیر بگذارند.

قوامی با بیان اینکه امروز تکلیف این است که از تمامیت کشور و سپاه پاسداران دفاع کنیم، افزود: این تکلیف بر دوش همه جناح‌ها و گروه‌ها از جمله اصولگرا، اصلاح‌طلب و اعتدالگرا است و باید امروز منسجم و متحد از سرداران سپاه به تمامیت دفاع کنیم.

وی ادامه داد: امروز سپاه به فناوری‌های خوبی در بحث موشکی دست یافته است.

نماینده مردم اسفراین در مجلس ادامه داد: اگر تحریم‌های داخلی را برداریم و گرفتاری‌هایی که برخی قوانین ایجاد کرده‌اند را برطرف کنیم و به بیکاری هوشمندانه حمله و به مناطق محروم توجه کنیم، می‌توانیم پیشرفت خوبی در کشور داشته باشیم، البته در این مسیر باید توجه ویژه‌ای به تولید داخلی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز باید همه تلاش کنیم در راستای کاهش وابستگی به واردات قدم برداریم، گفت: با تقویت بنیه دفاعی، اجتماعی و اقتصادی کشور می‌توانیم در مقابل تکانه‌های بیرونی ایستادگی کنیم.

قوامی ادامه داد: واردات کالاهایی که به تولید داخلی ضربه می‌زند هم‌راستا با تحریم‌هاست.

منبع: تسنیم

کد خبر: 864566

وب گردی

وب گردی