بیرانوند حرف دلش را زده است/ به دروازه بان خارجی اعتقاد ندارم/ درویشوند می تواند جای بیرانوند را پر کند

سنگربان اسبق پرسپولیس گفت: هر کسی از پرسپولیس برود خودش ضرر می کند و در صورت جدایی بیرانوند از پرسپولیس قول می دهم همین درویشوند به خوبی جای او را پر می کند.

وحید قلیچ در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با بازی پرسپولیس در برابر سایپا گفت: روز گذشته از این موضوع خوشحال بودم که هم پرسپولیس نتیجه گرفت و هم استقلال بازی خودش را با برد به پایان رساند و هر دو هم بازی های خوبی را به نمایش گذاشتند؛ این دو تیم باید همیشه قوی باشند تا شوق را به فوتبال بیاورند.

قلیچ با اشاره به بازی خوب پرسپولیس در اولین بازی بعد از برد در دربی تشریح کرد: همیشه اولین بازی بعد از دربی سخت است به خصوص که در دربی تیم پیروز بوده باشید با این حال پرسپولیس در مقابل تیم بسیار خوب سایپا که هدایت آن بر عهده علی دایی است و پا پس نمی کشد بازی خوبی را به نمایش گذاشت و مزد زحماتش در زمین را با یک برد خوب جشن گرفت؛ پرسپولیس بردن را یاد گرفته است و هر حریفی در مقابل آن قرار بگیرد باید اول برای نباختن بازی کند.

سنگربان اسبق پرسپولیس در رابطه با صحبت های بیرانوند که بعد بازی از احتمال پیوستنش به تراکتورسازی در نیم فصل خبر داده بود تصریح کرد: به تیم پیکان دقت کنید در حضور رحمان احمدی با آن سابقه درخشان با تصمیم مجید جلالی پیام نیازمند دروازه بان اول این تیم شده است و به خوبی از پس مسئولیت خود برآمده است؛ چرا در پرسپولیس از ابوالفضل درویشوند استفاده نمی شود چرا که او از فیزیک و استعداد خوبی برخوردار است و می تواند به کمک پرسپولیس بیاید و من همینجا قول می دهم که اگر از او استفاده شود موفق می شود.

وی ادامه داد: رادوشوویچ دروازه بان خوبی است اما من زیاد به دروازه بان های خارجی اعتقاد ندارم و گمان می کنم در صورت رفتن احتمالی بیرانوند بهتر است از درویشوند استفاده شود.

قلیچ با اشاره به این موضوع که بیرانوند حرف دلش را زده و هواداران نباید از او ناراحت باشند خاطرنشان کرد: پرسپولیس با رفتن هیچ کسی متضرر نمی شود و بیرانوند هم تا به این جا برای پرسپولیس زحمات فراوانی کشیده است و با وجود اینکه پیش تر از او انتقاد هایی کردم اما در برخوردی که با او داشتم متوجه شدم که بازیکن خوب و با ادبی است و نباید با انتقاد کردن از او در این شرایط باعث شویم تمرکز او برای ادامه لیگ از بین برود.

606

کد خبر: 864578

وب گردی

وب گردی