فراخوان مسابقه طراحی معماری موکب  اعلام شد

توجه به مفاهیم فرهنگی قیام حسینی در طرح، ارائه خدمات بهتر و کاملتر به کاربران موکبها، توجه به محدودیت های اقلیمی و تاسیساتی، طراحی فضاهای چند عملکردی و فعالیت مطلوب طرح در زمانهای پیک کاربر از اولویتهای طرح خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی مرکز معماری اسلامی حوزه هنری در مقدمه این فراخوان آمده است: چند سالی است که در ایام سوگواری ساالر شهیدان امام حسین ع، جمع کثیری از عاشقان حسینی راهی کشور عراق شده و مسیر شهرهای مختلف تا کربال را پیاده طی می کنند.

از سوی دیگر ساکنان بومی عراق و علاقمندانی از ایران و سایر کشورهای اسالمی با برپایی موکب1 هایی در مسیر زیارتی نجف تا کربال، سعی می کنند تا با ارائه خدمات اقامتی، فرهنگی و درمانی، این سفر عرفانی را برای زائران سهلتر و دلپذیرتر نمایند. به منظور ساماندهی بهتر این موکب ها، مرکز معماری اسالمی حوزه هنری قصد دارد تا با برپایی مسابقه طراحی معماری، ایده های خالقانه و کاربردی را جمع آوری نموده و در اختیار متولیان برگزاری این آیین معنوی قرار دهند.

گروه داوران: - دکتر بهمن ادیب زاده - دکتر عبدالحمید نقره کار - دکتر حیدر جهانبخش جوایز: - پنج طرح برتر، هر کدام 11 میلیون لایر + تندیس مسابقه - ده طرح قابل تقدیر هر کدام 002220222 لایر + تندیس مسابقه - به کلیه آثار راهیافته به نمایشگاه لوح یادبود و گواهی شرکت در مسابقه اهدا خواهد شد. تقویم مسابقه: - شروع ثبت نام: 8 آبان 1931 - مهلت ارسال آثار: 02 آبان 1931 - اختتامیه و اعالم اسامی برندگان و برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده 12 آذر 1931 شرکت برای عموم آزاد است.

503

کد خبر: 864585

وب گردی

وب گردی