ماشاالله دراز دستگیر شد

 فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر از دستگیری فردی شرور و زورگیر و با سابقه های متعدد کیفری دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز سرهنگ رضا علی بخشی گفت : در پی مراجعه و اعلام شکایات متعدد مردمی و اهالی بندر پل و روستاهای اطراف شهرستان بندرخمیر و تعدادی از مسافرین و شهروندان مبنی بر زورگیری و شرارت فردی به هویت "ح -م" معروف به ماشاالله دراز موضوع شناسایی و دستگیری این شرور بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود : با بررسی های بعمل آمده از سوابق نامبرده این فرد دارای پرونده های متعدد کیفری زورگیری، شرارت، نزاع و درگیری، ایراد ضرب و شتم ، ایجاد ناامنی در محل ، تهدید و ارعاب با سلاح و تجاوز به عنف را نیز در پرونده های خود داشته است که ماموران پلیس اطلاعات شهرستان با تشکیل یک اکیپ مجرب و با انجام کارهای اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی محل اختفای وی را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی خمیر گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضایی فرد شرور را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی شهرستان معرفی کردند که از آن طریق روانه زندان شد.

این مسئول انتظامی شهرستان یاد آور شد : با دستگیری این شرور متواری شهروندان و مسئولان شهرستان از زحمات و تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی در راستای برقراری و حفظ نظم و امنیت انتظامی ، اجتماعی و ترافیکی در سطح شهرستان قدردانی کردند.

میزان

700

کد خبر: 864694

وب گردی

وب گردی