اوباما گرگ در لباس میش بود، ترامپ گرگی در لباس گرگ است

سفیر سابق ایران در ایتالیا با بیان اینکه اعتماد مردم آمریکا به رسانه های خود کم شده است، گفت: ترامپ برای ما نعمت است؛ باعث شکاف در آمریکا و شکاف میان اروپا و آمریکا شده است.

به گزارش ایسکانیوز، محمدحسن قدیری ابیانه شب گذشته که در ویژه برنامه استکبار ادم نمی شود در دانشگاه شیراز سخن می گفت، بیان داشت: در برجام، ما در قبال امتیازات محدود و مکتوب، کنترل‌ها و محدودیت‌های شدیدی را پذیرفتیم؛ نه اوباما و دولتش و نه ترامپ به آن امتیازات نسیه عمل نکردند و به محدودیت‌های ایران افزوده شد.

وی ادامه داد: فرق اوباما و ترامپ این است که اوباما گرگ در لباس میش بود که خطرناکتر از ترامپ است که گرگی در لباس گرگ است. دموکرات‌ها هم به وعده‌هایشان عمل نکردند؛ تحریم‌ها برداشته نشد، بلکه افزایش یافت.

قدیری ابیانه با تاکید بر اینکه اروپایی‌ها طرفدار حفظ برجام هستند، گفت: برخلاف آنچه تصور می‌شود آمریکایی‌ها نیز طرفدار حفظ برجام هستند؛ برجام را نگه می‌دارند و هر کاری که می‌خواهند نیز انجام می‌دهند.

قدیری ابیانه گفت: ترامپ برای ما نعمت است؛ باعث شکاف در آمریکا و شکاف میان اروپا و آمریکا شده است. وی افزود: اعتماد مردم آمریکا به رسانه های خود کم شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کد خبر: 864728

وب گردی

وب گردی