صاحبان قلم با تفسیر نابجا از تاریخ اسلام از باورهای انقلابی و دینی مردم سوءاستفاده نکنند

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اصفهان در بیانیه ای نوشت: دانشجویان این مرز و بودم در کنار ملت ایران از مقاومت ملت یمن، عراق، ملت و دولت سوریه، ملت مظلوم بحرین و مهم‌تر از همه انتفاضه مسجدالاقصی حمایت می‌نماید و یقین دارد که استقامت ایشان منجر به پیروزی نهایی خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اصفهان با صدور بیانیه ای خواستار حفظ وحدت جامعه و پرهیز از دعواهای جناحی و گروهی شد.

در بخش هایی از این بیانیه آمده است:

باید توجه داشت که مساله جمهوری اسلامی ایران با سیاست‌های ظالمانه آمریکا یک مساله تاریخی و محدود به چند واقعه نیست بلکه اصل و ریشه اختلاف در خوی استکبارگری اوست و مبارزه با استکبار آمریکایی در اندیشه حضرت امام خمینی (ره) ناظر به این اصل است.

سیزدهم آبان به همه مستضعفان آموخت که می‌توانند چپاولگران را به زباله‌دان تاریخ بسپارند، می‌توانند هویت خود را با نفی قدرت‌های استعماری تعریف کنند و در یک کلام با به ارمغان آوردن غروری مقدس و حماسه آفرین به آن‌ها آموخت که دیوار ظلم و ستم شکستنی است.

دانشجویان این مرز و بودم در کنار ملت ایران از مقاومت ملت یمن، عراق، ملت و دولت سوریه، ملت مظلوم بحرین و مهم‌تر از همه انتفاضه مسجدالاقصی حمایت می‌نماید و یقین دارد که استقامت ایشان منجر به پیروزی نهایی خواهد شد، انشاالله.

زجرآور است که قتل عام مردم بی گناه در بحرین و یمن و فلسطین نقض حقوق بشر شناخته نمی شود و سکوت مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر و دموکراسی و سازمانهای بین المللی صرفا وابستگی ایشان را به استکبار و بی اعتباری ایشان در نزد ملت‌های دنیا را ثابت می‌نماید.

دولت بخصوص وزارت خارجه دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز ایران را در مقوله‌ی نفوذ استکبار جدی بگیرند و گام های خود را به پشتوانه مردم محکم بردارند.

ملت صبور و عزتمند ایران در سایه‌ی رهبری مدبرانه‌ی امام خامنه‌ای (حفظه الله) از گردنه‌های صعب العبور با عزت خواهد گذشت. آنچه که در شرایط کنونی برای ما ضروری است حفظ وحدت جامعه و پرهیز از دعواهای جناحی و گروهی است. اعمال ریاکارانه، حمله به باورهای دینی و انقلابی مردم در لباس خیرخواهانه، تفسیر و وارونه جلوه دادن حقائق تاریخ اسلام و انقلاب همه و همه در راستای سست کردن اعتقادات دینی و انقلابی و افزایش نارضایتی از کارامدی نظام اسلامی در جریان است.

درخواست دانشجویان از صاحبان تریبون و صاحبان قلم این است که بر وحدت و اعتماد مردم خدشه وارد نکنند. با تفسیر نابجا از تاریخ اسلام و باورهای انقلابی و دینی مردم سوءاستفاده ننمایند و بدانند اصرار بر این امور منجر به دلزدگی مردم از این گروه‌ها و طرد ایشان خواهد شد.

کد خبر: 864733

وب گردی

وب گردی