پرویز مظلومی: استقلالی ها کاری می کنند به AFC  شکایت کنم/ جای رحمتی در دربی خالی بود/ 500 میلیون پول از استقلال  طلب دارم

سرمربی سابق تیم استقلال گفت: از استقلال نزدیک به 500 میلیون تومان از استقلال طلب دارم و حتی اگر تماس هم بگیرند جواب نخواهم داد و پیگیر نیستم اما کاری می کنند که برای دریافت حقم به کنفدراسیون آسیا شکایت کنم.

پرویز مظلومی با حضور در غرفه ایسکانیوز در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات گفت: همین بازیکنان هم در زمان من در استقلال حضور داشتند و بیشترین گلزنی را داشتند اما الان ساختار حمله آبی پوشان درست نیست و به همین خاطر نمی توانند به حریفان گل بزنند.

وی افزود: قبل از دربی گفته بودم که باید رحمتی مقابل پرسپولیس درون دروازه قرارگیرد و جای او خای بود، چون تجربه زیادی دارد اما حسینی هم دروازه بان خوب و نترسی است و آینده درخشانی خواهد داشت.

مظلومی ادامه داد: از استقلال نزدیک به 500 میلیون تومان از استقلال طلب دارم و حتی اگر تماس هم بگیرند جواب نخواهم داد و پیگیر نیستم اما کاری می کنند که برای دریافت حقم به کنفدراسیون آسیا شکایت کنم.

سرمربی سابق استقلال گفت:جباری بازیکن خوبی است و تجربیات او به استقلال کمک می کند اما باید دید که باشگاه چه تصمیمی در مورد این بازیکن خواهد گرفت.

600

کد خبر: 864738

وب گردی

وب گردی