حسن زمانی: استقلال شانس قهرمانی دارد/ بازیکنان استقلال با منصوریان تماس نگرفتند/ بدهی طلبکاران استقلال را آماده کرد اه یم

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: اگر این روند ادامه داشته باشد پیش بینی که من کردم تا هفته 18 جزو سه تیم اول جدول خواهیم بود و این قول را به هواداران می دهم که استقلال امسال شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت.

حسن زمانی با حضور در غرفه ایسکانیوز در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات گفت: از زمانی که شفر آمده تحولات خوبی در استقلال ایجاد شده و بازیکنان رفته رفته عملکردشان بهتر شده است. از شاخص ترین اتفاقات در استقلال می توان به بازی با نفت تهران اشاره کرد که تیم 12 موقعیت مناسب برای گلزنی داشت و این امر نشان دهنده پیشرفت زیاد تیم بوده است.

وی افزود: اگر این روند ادامه داشته باشد پیش بینی که من کردم تا هفته 18 جزو سه تیم اول جدول خواهیم بود و این قول را به هواداران می دهم که استقلال امسال شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت.

زمانی ادامه داد: منصوریان را دوست دارم و با او صحبت کردم و هیچگاه بی مورد از او انتقاد بی مورد نکردو و در کنار انتقاد برای او راه حل پیشنهاد می دادیم اما او از صحبت های ما استفاده نمی کرد.امیدوارم منصوریان هرکجا که هست موفق باشد و او زحمات زیادی برای استقلال کشیده است.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با اشاره به حرکات شفر در بیرون از زمین و بوسیدن شال عنوان کرد: از همه پیشکسوتان خواهش می کنم این فرهنگ را وارد فوتبال نکنند شفر انشان وارسته ای است و اگر شال را بوس می متد برای استقلال است و تنها می خواهد هواداران را خوشحال کند.

وی تاکید کرد: استقلال از آسیا حذف نمی شود و این اتفاق قرارنیست رخ دهد. حتی در آخرین جلسه هیات مدیره افتخاری گزارشی را ارائه کرده که تمام مواردی را که نیاز داریم مقدماتش را فراهم کرده و بخش زیادی پول طلبکاران در اختیار او بوده و بخشی دیگر را هم تامین خواهیم کرد.

زمانی در مورد اینکه آیا بازیکنان به واسطه مک درموت با منصوریان تماس گرفتند تا در دربی عملکرد ضعیفی داشته باشند اظهار داشت: سرمربی این حق را دارد که خودش دستیارانش را انتخاب کند و شفر بعد از چند بازی درخواست کرد که مک درموت از استقلال جدا شود و هیچ دلیل دیگری در جدایی درموت نقشی نداشت.

وی در پایان با اشاره به فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی افزود: این دانشگاه اگر نبود وضعیت نبود د انشجویدان ما به این وضعیت فعلی قطعا اتفاق نمی افتاد بار ادبی علمی بسیار را دانشگاه آزاد به دوش گرفت و این تغییر و تحولی که اتفاق افتاده به سمتی باشد که این دانشگاه را به سوی رشد بیشتر و حرکت سازندگی بیشتری سوق بدهد دو ما شاهد آن باشیم که در آینده دانشگاه آزاد حرف اول را در ایران بزند.

600

کد خبر: 864783

وب گردی

وب گردی