دستور نخست وزیر انگلیس درباره تحقیق پیرامون رسوایی جنسی معاونش

«دامیان گرین»، معاون نخست‌وزیر انگلیس اتهامات وارد شده به خود در خصوص رسوایی جنسی را رد کرد. با این وجود، ترزا می دستور انجام تحقیقات پیرامون اتهامات علیه او را صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ای بی سی نیوز، ترزا می، نخست وزیر انگلیس، امروز، چهارشنبه دستور داد تحقیقاتی در خصوص یکی از معاونان ارشد وی که رسانه ها در خصوص رفتار نامناسب او با یک فعال زن اخباری را منتشر کرده بودند، انجام شود.

این در حالی است که دامیان گرین، معاون ترزا می، اتهامات در خصوص رفتار نامناسب با این فعال زن را رد کرده است.

با ادامه بازتاب رسوایی جنسی «هاروی واینستین» تهیه کننده سرشناس هالیوود، پارلمان انگلیس با اتهاماتی در خصوص رفتار ناشایست مقامات ارشد این کشور علیه زنان مواجه است.

این اتهامات خصوصا در ارتباط با دامیان گرین، معاون ترزا می، پس از آن منتشر شد که وی دیداری با «کیت مالتبی»، فعال زن محافظه کار و استاد دانشگاه داشت. این فعال و استاد دانشگاه نخستین بار با معاون ترزا می به عنوان یکی از آشنایان پدر و مادرش دیدار کرد. مالتبی در روزنامه تایمز در خصوص این دیدار که در سال 2015 انجام شد، نوشت: (گرین) در همان زمان که به من مشاوره حرفه ای می داد، به من ابراز علاقه کرد.

گفتنی است نخست وزیر این مسأله را به دبیرخانه هیئت وزیران سپرده تا تحقیقاتی را در خصوص این مسأله انجام داده و در سریع ترین زمان ممکن به آن پاسخ دهند.

کد خبر: 864812

وب گردی

وب گردی