هیچ مورد کشف مواد مخدر از زائران ایرانی در عراق گزارش نشده است

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده از آن‌سوی مرز (عراق) تاکنون نیروهای عراقی از هیچ‌یک از زائران ما موادی کشف نکرده‌اند که این نشان‌دهنده موفقیت همکاران ما است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار مرتضی میرزایی در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ساختارهای ایجادشده در مرز شلمچه بسیار بهتر و غیرقابل قیاس با سالهای گذشته است، افزود: زیرساخت‌های مهیا شده در مرز شلمچه سبب شده تا ما شاهد عملیات روان تردد زائران به سمت عراق باشیم که در آرامش و امنیت کامل در حال تردد هستند.

وی اظهار کرد: امسال تلاش‌های بسیار خوبی صورت گرفته و با همراهی و کمک مستمر پلیس مرزبانی و تمامی واحدهای که در این نقطه مرزی مستقر هستند، توانستیم ضمن انجام‌وظیفه محوله از بروز هر آنچه با آبرو و حیثیت زائر ما در آن‌طرف مرز بازی کند، جلوگیری کنیم.

میرزایی با اشاره به اینکه نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سایر رده‌های مستقر در مرز شلمچه در حال انجام‌وظیفه هستند، براثر بخش بودن تبلیغات انجام‌شده در خصوص موارد قانونی و سختی قانون کشور عراق در برخورد با حاملان مواد مخدر تأکید کرد و گفت: البته برخی موارد جزئی هم هست که همکاران ما آن‌ها را کشف و برایشان تشکیل پرونده می‌دهند و به مقام قضایی معرفی می‌کنند.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا افزود: چنانچه جرم موارد کشف‌شده سنگین نباشد با پرداخت جریمه و اعمال برخی موارد تنبیهی، افراد راهی زیارت می‌شوند.

سردار میرزایی اظهار کرد: به‌هرحال با تلاش تمامی نیروهای مستقر در مرز امنیت بسیار خوب و مطلوبی برقرارشده و تمامی نیروهای پلیس در رده‌های مختلف در حال انجام‌وظیفه هستند.

وی تصریح کرد: در موضوع مواد مخدر نیز نیروهای ما با تمام توان و با استفاده از تجربه و واحدهای مواد یاب مستقر در مرز تاکنون اجازه نداده‌اند تا مواردی از مرز خارج شود.

میرزایی یادآور شد: بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده از آن‌سوی مرز (عراق) تاکنون نیروهای عراقی از هیچ‌یک از زائران ما موادی کشف نکرده‌اند که این نشان‌دهنده موفقیت همکاران ما است.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت : با توجه به نزدیکی اربعین حسینی و افزایش شمار زائران، پیش‌بینی‌های لازم برای افزایش کنترل‌ها انجام‌شده و همین روانی کار نتیجه تلاش همکاران ما در مرزبانی و سایر بخش‌ها است.

سردار میرزایی افزود: آمادگی کامل برای ارائه خدمات لازم به زائران با توجه به نزدیکی اربعین و ازدحام بیشتر زائران وجود دارد.

901

کد خبر: 864826

وب گردی

وب گردی