کاهش 40 درصدی آتش‌سوزی در مراتع و جنگلهای کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه از کاهش 40 درصدی آتش سوزی در مراتع و جنگل‌های حوزه شهرستان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، فضل الله رنجبر در نشست مدیریت بحران شهرستان کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید همگی تلاش کنیم میزان آتش سوزی در مراتع و جنگل ها را کاهش دهیم افزود: انسجام، هماهنگی و هم افزایی ادارات، بخشداری ها و اعتماد به مردم و مشارکت آنها بر اساس مباحث مطرح شده در شورای مدیریت بحران شهرستان کرمانشاه موجب شد امسال شاهد کاهش 40 درصدی آتش سوزی در مراتع و جنگل های حوزه شهرستان کرمانشاه باشیم.

رنجبر گبا بیان اینکه در زمان شرایط بحرانی مانند هجوم ریزگردها یا حوادث دیگر که ادارات تعطیل می شوند اعضای شورای مدیریت بحران باید در خدمت مردم باشند، افزود: در خدمات رسانی به مردم نباید لحظه ای وقفه و رکود ایجاد شود.

رنجبر اظهار کرد: باید آمادگی لازم را بهنگام بارندگی ها و وزش باد شدید و هجوم ریزگردها داشته باشیم.

رنجبر با بیان اینکه تکمیل و اجرای طرح دفع آبهای سطحی شهر کرمانشاه از سوی شهرداری باید اجرایی شود، گفت: اقدامات خوبی از سوی شهرداری های مناطق جهت هدایت آبهای سطحی صورت گرفته است.

وی افزود: باید محلات و کوچه های آسیب پذیر از نظر دفع آبهای سطحی شناسایی شود و هماهنگی لازم بین شهرداری های مناطق و نواحی آب و فاضلاب صورت گیرد.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه در روستاهایی که گازرسانی صورت نگرفته باید به خوبی تامین سوخت انجام شود، گفت: مدارس روستایی، ساکنین روستاها و عشایر منطقه باید به موقع سوخت مورد نیاز خود را ذخیره کرده و ادارات ذیربط نیز باید به موقع به مردم خدمات رسانی کنند که مردم در این خصوص احساس نگرانی نداشته باشند.
فرماندار کرمانشاه همچنین تاکید کرد: با توجه به تردد زائرین از مسیر کرمانشاه به خسروی و مهران ادارات باید آمادگی کامل را برای شرایط گوناگون به ویژه هنگام بارندگی داشته باشند و خدمات شایسته ای را به زائرین ارائه دهند.

901

کد خبر: 864917

وب گردی

وب گردی