با تفکر ایثارگرانه دکتر ولایتی و دکتر رهبر شاهد برنامه های خوبی درجامعه ایثارگری خواهیم بود

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت:امیدواریم با تفکر ایثارگری دکتر ولایتی و دکتر رهبردر آینده بتوانیم برنامه های بسیار خوبی برای جامعه ایثارگری در دانشگاه آزاد اسلامی داشته باشیم.

دکتر حسین نصیرزاده در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره فعالیت رسانه ها در حوزه ایثار گفت:هر فعالیتی نیازمند آن است که یک مجموعه توانمندی به نام رسانه بتواند آن را نشر دهد مجموعه ایثارگران و فرهنگ ایثارگری نیز نیاز به ترویج فرهنگ دارد و دست و بازو توانمند آن رسانه ها هستند.رسانه در مسیر فعالیت های ایثارگری می توانند کارهای عملیاتی در این حوزه را معرفی کنند تا مخاطبان در جریان فعالیت های ما قرار بگیرند.

وی ادامه داد: اگر رسانه ها نباشند فعالیت های ما مطمئنا دیده نخواهد شد هر چند شاید برخی از فعالیت ها نیاز به دیده شدن نداشته باشد ولی فرهنگ ترویج ایثار و شهادت نیاز به رسانه ، کار و فعالیت فرهنگی و رسانه ای دارد که بدون شک خبرگزاری ها می توانند در این راستا اقدامات خوبی انجام دهند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مجددا توفیق پیدا کرده ایم که در مجموعه ایثارگران خادم جامعه ایثارگری باشیم و تلاش می کنیم که کارها ر ابا برنامه های بسیار خوب با چشم انداز مناسب پیش ببریم. تلاش می کنیم در قالب 3 قشر دانشجویی، اساتید و کارکنان هر کدام به شرایط و وضعیتی که داریم هم در بخش خدمات رسانی هم در بحث کارهای فرهنگی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد کانون های ایثار و شهادت در مجموعه واحد های دانشگاهی گام های بسیار خوبی را برداریم.

وی افزود:در همین راستا با معاونان دانشگاه که عموما خودشان هم ایثار گر هستند نشست های تخصصی برگزار کرده ایم و در تلاش هستیم در مسیر فعالیت های ما قدم مثبتی را برداریم و انشاالله در آینده بتوانیم برنامه های بسیار خوبی را برای جامعه ایثارگری در دانشگاه آزاد اسلامی با تفکر ایثارگری دکتر ولایتی و دکتر رهبراجرایی کنیم.

701

کد خبر: 864972

وب گردی

وب گردی