تابش : انتقادهایمان از دولت  همچنان باقی است

عضو فراکسیون امید مجلس تاکید کرد : اگر دیپلمات هایمان در برجام فعالانه عمل کنند تاثیر تحریم ها کم خواهد شد و مساله مهم در این است که تا چه حد کشورهای اروپایی همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، محمد رضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه ایسکانیوز واقع در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در پاسخ به این سوال که اصلاح طلبان در خصوص عملکرد دولت دوازدهم باید پاسخگو باشند اظهارداشت : علت حمایت از دولت بخاطر تطابق شعارها و موضوعاتی بود که دکتر روحانی مطرح کردند و این شعارها منطبق بر خواسته های مردم و نیز اکثریت اصلاح طلبان بود البته انتقاد هایمان به جای خودش است بعنوان مثال در مورد انتخاب وزیر علوم خود ما به بحث گذاشتیم در این میان یک عده ای مخالف و برخی موافق بودند و در نهایت هر کسی با برداشتی که خودش داشت رای داد .

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص نقض برجام از سوی آمریکا ابراز داشت : اگر دیپلمات هایمان در برجام فعالانه عمل کنند تاثیر تحریم ها کم خواهد شد و مساله مهم در این است که تا چه حد کشورهای اروپایی همکاری کنند.

وی تاکید کرد : بسیاری از شرکت های اروپایی نمی توانند منویات دولت هایشان را دنبال کنند. اگر شرکت های اروپایی محافظه کاری را کنار بگذارند و تحت تاثیر القائات آمریکا نباشند تحریم ها خیلی نمی تواند تاثیرگذار باشد اگر چه شرکتهای اروپایی از تحریم های آمریکایی به اصطلاح منویات آنها را اجرا کنند، مخاطره آمیزی است اما همه تمهیدات لازم برای مقابله با انواع و اقسام تحریم ها اندیشیده است و کشور آماده است تا این دوران را از سر بگذراند .

کد خبر: 864987

وب گردی

وب گردی