نسل نوجوان و جوان باید با خوی استکبار و اهداف شوم آنها آشنا شوند

فرمانده سپاه بستان آباد گفت: وظیفه ماست نسل نوجوان و جوان امروز را به خوی استکبار و اهداف شوم آنها که سلطه بر ملت‌های دیگر است را روشن کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ پاسدار حسین محمدی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه جانشین سپاه بستان‌آباد اظهار کرد: شهدای انقلاب، شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم در امتداد شهدای کربلا هستند.

وی افزود: در خدمت انقلاب اسلامی بودن، خدمت به قرآن و اسلام بوده و ماهمه در خدمت اسلام و قرآن و انقلاب هستیم.

فرمانده سپاه بستان آباد ‏حفظ نظام را از اوجب واجبات عنوان کرد و گفت: بر همگان واجب است که از نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر توطئه‌های دشمنان حفاظت کنند و مردم غیور کشورمان بارها این مهم را ثابت کرده‌اند.

محمدی در ادامه با دعوت از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی روز 13 آبان تصریح کرد: 13 آبان یکی از روزهای مهم در انقلاب اسلامی ایران است که چندین حادثه را در خود جای داده و حضور مردم و دانش‌آموزان در این روز مشت محکمی بر دهان استکبارخواهند زد.

وی در ادامه گفت: وظیفه ماست نسل نوجوان و جوان امروز را به خوی استکبار و اهداف شوم آنها که سلطه بر ملت‌های دیگر است را روشن کنیم.

فرمانده سپاه بستان‌آباد در ادامه به دستاوردهای حاصل از کار فرهنگی و نهادینه کردن تفکر بسیجی در راستای استکبار ستیزی نیز اشاره کرد و گفت: مدافعان حرم، دانش آموزان دیروز و رزمندگان امروز در سوریه و عراق از دستاورهای فرهنگ و تفکر بسیجی است که این تفکر سبب شده آنها جان خود را در طبق اخلاص نهاده و در دفاع از ارزش‌های دینی فدا کنند.

به گزارش تسنیم، در این مراسم سرگرد پاسدار علی الوندی به عنوان جانشین جدید سپاه بستان آباد منصوب و از زحمات بهمن داستان جانشین سابق تقدیر شد.

901

کد خبر: 865038

وب گردی

وب گردی